Sunday, November 27, 2011

Kim Ne Giymis? - Merve Juliesse

Ev-veeet yine acaip bir fikirle (hoho) karsinizdayim.
Öyle canim sıkıldıkca oluyo zaten bu sey. Demek ki sıkı can iyidir diyenler pekte haksiz degilmis. Her neyse konuya gelelim. Karar verdim öyle kafama estikce bi avi secip elestirecegim kendimce. Kimse alinmasin, tek amacim cici cici aviler olma konusunda yardimci olmak :P

Bugün zoomuma takilan isim Merve Juliesse oldu.

Kendisi 1252 günlük olup SLde tek aviyle kocayabilmis Türklerden birisi yani. Yalniz eski olmasina ragmen kiyafetlerini editlemeyi tam olarak ögrenememis sanirim, zira foto cekerken ne kadar ugrastiysam da avisinin icine girip duran bel kemerini hicbir acidan düzgün gösteremedim. Ayni sekilde kol kisimlarininda edite ihtiyaci var. Aslinda üstündeki seyi sevdim. Benim de giyebilecegim türden bi sey o. Tabi ki baska bi rengiyle! Ama o bluze haksizlik etmis diyorum avinin alt kismini görünce. Pantalon secimini gecelim, yani o kadar da kötü denmez ona. Yani güzel uyduruldugunda cokta göze batmaz. Ama hem karin kemeri hem belde kemer. Olmus mu hic Mervecigim? Keske bu hatayi yapmasaydin. O bluzun altina rengine uygun salas bir etek giyseydin ben de su an daha bi sevinerek yazardim :/ Cizmeler zaten cok alakasiz. Aslinda o cizmeler baska bi kombinasyon ile cok hos durabilir ama bu kiyafetlerle cok kötü durmus hem renk hem model bakimindan. Saclar giyime uygun rengini fazla begenmesem de, skin ten rengine göre biraz daha farkli bi ton olabilirdi diye düsünüyorum. Yine de umutluyum senden Mervecigim. Bir gün daha iyi sekilde ismin gececektir bu blogta :) Umarim yazdiklarima kizmazsin. Sizin de diyecekleriniz varsa yorum yazabilirsiniz. Acaba siradaki isim kim olacak? Öpüldünüz.

3 comments:

  1. Evet arkadasLar bu haftaki kim ne giymis bölümünde Sivri ama bi okadarda tatlı dilli eleştirmenizin kurbanı merve juliesse.. aslında dıştan bakılınca mervenin ustundekiler ayrı ayrı qüzeller fakat uyum yok uyum :S :/ editlerde cabası... olmadı be mervecik seni böle qörmek istemezdik.. daha cicili bicili olman dileqiyle... hoş kalin hoşça kalin :p

    ReplyDelete
  2. Evet o kemer kemer uyumu olmamis.. mesela idelis bu tarz giydimi guzel giyer :) benimde dikkatimi cekmisti giyinisi ama eski avinin daha cok tecrubesi olmasi lazim :)

    ReplyDelete
  3. ahahah sizde beni öldürdünüz yaw eski aviyim die öle giyindik çıktık yorumlarınıza teşekkürler arkadaşlar lilicim öpüorum :D

    ReplyDelete