Tuesday, February 24, 2015

tekrardan

Uzun zaman oldu. Baktim da 3 sene kadar olmus. Son yazim 2012de. Ara ara girip, alisveris yapip ciktigim salakca zamanlari saymazsak uzun bir süre yoktum SL'de. SL'i de olmayisimdan cok önce yazmayi birakmistim. SL'i biraktim diyemedim hicbir zaman. Cünkü birakmak gibi bir niyetim de yoktu. Her zaman her an dönebilirim düsüncesindeydim. Sadece icimden gelmedi. Belki biraktim desem bu kadar zaman durmaz girerdim sanirim. Bircok kez döndüm hatta. Artik buradayim modunda takildim iki gün. Sonra yine giresim gelmedi. Dün bir, bu gün iki. iki gündür SL'deyim. Bu sefer bu blog da aklima geldi. Bastan sona okudum üsenmeyip. Sacma sapan günlermis ama  iyi eglenmisim. Yas ilerledikce insanin eglence anlayisi da degisiyor tabii. Canim yine yazmak istedi. Ne yazacagimi da bilmiyorum. Geziniyorum mekanlarda. Eskilerden tanidigim birkac kisi disinda  neredeyse kimse yok. Muhtemelen yeni avatarlar almislardir ya da onlarin da eglence anlayisi degismistir. Neler degismis diye biraz bakindim. Ilk gittigim yer The Dressing Room Fusion oldu. Eskiden resmen gün beklerdim. Bilmeyenler icin; haftada bir iyi markalarin ucuz tanitim ürünleri geliyor. Tabi hala öyleyse. Eskiden Blue versiyonu da olmak üzere iki ayri mekandaydi. Birakmadan evvel birlestirdiler iyi oldu. Nedense girdigimde nereye gitsem diye düsündügümde inventoryde ilk orayi bulup gidesim geldi. Eski beklemelerden olsa gerek. Ama orasi bile sIkIcI geldi. Türkiye'ye gittim. Hala dikilen aviler. Avatarlar güzellesmis. Gelisme var. Özellikle erkek avilerde. Ne bicimdi eskiden. Ögrendim, mesh body, head falan gelmis ben yokken. Az bucuk bakindim. Bodyler muhtesem ama yüzleri begenmedim, cok plastik. Belki bana denk gelmedi. Zaten alamayacagim icin camur atabilirim. Bu ara ara girip alisveris yaptigim salakca zamanlardan dolayi pek bi lindenim yok. O aldiklarim neydi onu bile hatirlamiyorum üstelik. Kesin yine o Dressing Room dan almisimdir onlari da. Bunlar disinda bir degisiklik de görmedim, duymadim. Gerci daha 24 saat oldu olmadi toplasak. Ben degistim. Herkes degismis. Eski muhabbetler ben birakmadan önce de bitmisti ama simdi local doldurmaya calisan stafflar da yok. Degismeyenler, ime dalan im canavarlari. Ha bir de yanina bir arkadas alip localden birine laf sokmaya calisip kendi esprilerine gülen tipler. Girdigim bu zaman icerisinde bir tane eski arkadas yazdi bana. Avatari degismis. Tanitmasa o oldugunu bilmezdim. Iyi ki yazmis yoksa konusacak biri yoktu. Israrla tanismaya calisan im canavari disinda. Bir de eskilerden ismine asina oldugum birisi tuhaf bir sebeple beni kandirdi. Ben de inandim tabi gittim yanina. Sürpriz falan dedi. Yokmus öyle bi sey. Yanima gelmene bahane olsun diye uydurdum dedi. Tuhaf. 15 subatta dogum günümdü. Tabi SL gibi SL face e de pek girmedigim icin dogum günü mesajlarina gec tesekkür ettim. bu bir bahaneyle yanina ceken arkadas da bunu görünce bana bu sefer gercekten bir sürpriz yapacagini söyledi. Enstruman caldigini, bana yollayacagini söyledi. Bu sefer cidden dogruymus. Yolladi. Eee ben de blog yaziyordum, ekleyeyim bunu da dedim. Ismimi yazma dedi. O yuzden isim veremiyorum ama benim icin caldigi muzik su linkte: http://vocaroo.com/i/s1WBbnRyJfW3

Aslinda ne yazacagimi bilmiyorum. Eskiden bilmesem bile uzun uzun yazabiliyormusum. Simdi ortamin da, konunun da yabancisiyim gibi hissediyorum. Halbuki düsününce eskiden de aynen suanki boktanliktaydi ama ben yine de eglenebiliyor(musum). Dedigim gibi önceden de artik döndüm modunda fotolar vs yayinlarken iki gün sonra yine aklimdan ucacagini bilmiyordum. Bu yuzden suan burada kalici olur muyum bilmiyorum. Iki gün sonra unuturum kesin diye bu kez hemen blog yazayim dedim. E zorlamayla böyle oluyor. Zaten hala okuyan yoktur. taa 2014de iki yorum gelmis yayinlamayi bile unutmusum girmeyince. Zaten o da sacmalamis. Mehmet Turgut'u kötülüyoruz sanmis. Ne tuhaf insanlar var.

Ben SL'de en cok avatarimla ugrasmayi ve foto cekmeyi seviyorum laptopim el verdikce. Yine tabi ki cektim. Ben SL'e söyle bir giris yaptim bugün...




P.S. SL'de newbieligimnde kesfettigim ve hala en sevdigim mekan olan Garden Of Sorrows kapanmis ya :( bin yildir duruyordu, simdi kapanmis. Habire oraya kacardim ben bunalinca. Bir olayi da yok, ama yagmur sesi o kadar gercekciydi ki, gidip son ses acar, muzigi de kapatir, öyle yagmuru dinlerdim. Sanki gercekten yagmur altindayim gibi olurdu. güzeldi. Bir kötü degisiklik de bu olmus.

2 comments: