Monday, January 23, 2012

SL Burc Yorumlari

BALIK: Kes artik "herkeste seni ararim" ayaklarini. Sen hala yas tutarken o senin üstüne kac avatar kokladi haberin var mi? Kafiyeli yazdim sana uygun olsun diye, anla artik canim benim.

KOVA: Bi kere kendi isine bak. Adaleti sagla diye para mi veriyolar sana amk. O hakkini savundugun kisi kalpaklik yaptigi zaman sap gibi kaliyosun ortada sonra. Ama muhalefet olmak pikselinde var di mi?

OGLAK: Bu ara avatarinda yüklenme problemleri yasayabilirsin. Bunun siniriyle de baskalarina yüklenebilirsin. Ben söyleyim de öyle öcü gibi dolasma bari meydanlarda.

YAY: Bu ara sanssizligin üzerinde. Milletin shapeini incelerken zoomu acik unutmus olabilirsin. Bari "ay shapein ne güzelmis" falan de localde, salakliktan unuttugunu anlamasinlar.

AKREP: Senin bu  cool avatar havalarini yerler. Ama en ileri durma bebegim, seni de düzerler.

YENGEC: Bu ara sana cok zoom görüyorum. Kismetin acik canim. Gerci sen bu cenabetliginle iclerinden en öküzünü secersin ya neyse.

TERAZI: Bu kadar kinci olmak sence de salakca degil mi tatlim? Hayir yani, pc basindan kimseyi dövemezsin. Tek zararin kendine. Biraz keyif almaya bak amk. Küfür ettirdin bana be.

BASAK: Inventory temizlemekten, bütün dosyalar ayri ayri, düzgün olsun diye ugrasmaktan ne gezebiliyosun ne yeni bi sey alabiliyosun. Yapma böyle seyler canim, kendine gel.

ASLAN: Önce surada bi anlasalim. Senin piksellerin altin kaplama degil. Ukalalik yapma, hos görülü ol canim benim. Yüklenmeyen avatarini rüküs secen dingiller olur, üzülürsün sonra.

IKIZLER: Avatarimi ortaya atip localde geyik muhabbetiyle ilgi mi ceksem, yok kenarda dikilip cool mu takilsam, ay simdi hangisine laf atsam diye düsünmekten sap kalacaksin. Fazla cakallik yapana cakarlar bebegim, öptüm.

BOGA: Ona niye zoomladin, bunu niye giydin, niye ona hb dedin, niye esprisine güldün diye diye icini kuruttun sevdiceenin. Kiskancligina sokayim tatlim.

KOC: Bu aralar seni cok atarli görüyorum canim. Club club dolasip localde cemkirecek sebep ariyo gibisin. Göze batmak isterken bu kadar atar göte batabilir bebegim, dikkat et.

15 comments:

  1. Tamda beni anlatmış O.o ama tek bir soru var avatarın kurulduğu aya göre mi yoksa kendi doğum tarihimize göre mi bakıcaz bilemedim :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yani simdi cok zor soru :P Ben olsam avatarimin dogum tarihine göre bakardim ne de olsa SL yorumlari bunlar :D Ama sonucta onu oynatan biz oldugumuz icin bizim karakterimiz yansiyo o sebeple kendi dogum tarihimize göre de bakabiliriz. Bilemedim simdi :P Amac geyik ya okuyun hepsini alla alla :D Saka maka derken herkes tam bana uymus dedi ahaha icimde sakli bi astrolog varmis megersem.

      Delete
  2. YENGEC: Bu ara sana cok zoom görüyorum. Kismetin acik canim. Gerci sen bu cenabetliginle iclerinden en öküzünü secersin ya neyse.

    muhaushuhuhuhu lili envantörimde duşum var kuzu sen nasıl falcısın yafs :Pp ErCo Ghost:D

    ReplyDelete
  3. Valla ben bildiğin akrepim işte gösteriş budalalığı götüme gircek de hadi bakalım :D

    ReplyDelete
  4. süper olmuş, bence tam isabet wuuuuuuuuuuu, sürekli takip etmek isterim

    ReplyDelete
  5. YENGEC: Bu ara sana cok zoom görüyorum. Kismetin acik canim. Gerci sen bu cenabetliginle iclerinden en öküzünü secersin ya neyse.

    o okuzler beni buluoo hepp bebiklerim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. marifet buçta değil :p öküzde .... Yengeç üzerine çok gitmeyin :)) ErCo

      Delete
  6. Ben melez burç olmaya karar verdim ki, Lili kızımın fal yorumlarından nasibimi almıyayım. lol Yaratıcıdır benim ewlat.
    Darısı diğer akreplere lol .
    Ewlat merak etim. sl içinde en düzenli blok olarak Blok'una sponsor yada reklam almayı düşünüyormusun ?
    Belki çevremizde sponsor olmak isteyen firmalar vardır.

    ReplyDelete
  7. Ben melez burç olmaya karar verdim ki, Lili kızımın fal yorumlarından nasibimi almıyayım. lol Yaratıcıdır benim ewlat.
    Darısı diğer akreplere lol .
    Ayrıca sl içinde düzenli ve bilinçli yazılarla beğendigim bir blok seninki. BLOK için reklam yada anasponsor almayı düşünüyormusun. Çevremizdeki firmalardan katılmak isteyen ola bilir. Her ne kadar yorum yapan az olsada ziyaretçi bihayli çoktur blok un. ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yani.. bilmem ki, hic anlamam o islerden :D Teklif gelirse düsünürüz asdfsd

      Delete
  8. hihihihihi... sahaneee olmus :D oglagimmmm ben :D:D:D

    Neverland

    ReplyDelete
  9. ASLAN: Önce surada bi anlasalim. Senin piksellerin altin kaplama degil. Ukalalik yapma, hos görülü ol canim benim. Yüklenmeyen avatarini rüküs secen dingiller olur, üzülürsün sonra.

    ne desem bilemedim :d

    ReplyDelete
  10. BASAK: Inventory temizlemekten, bütün dosyalar ayri ayri, düzgün olsun diye ugrasmaktan ne gezebiliyosun ne yeni bi sey alabiliyosun. Yapma böyle seyler canim, kendine gel.


    aynen!!! :D

    ReplyDelete