Monday, January 23, 2012

plastik

Merhaba güzeller,
size süper bi tasarımla çıktım geldim.  Beklediğinize değdi. İnanılmaz bi fütüristik tasarım olan bu kimono S H I' den. Fütürizm adına cyber olmaktan bıkmış artistik tasarımlar arayanları muradına erdirecek gibi S H I.

Bu aralar sarışın takılmaya karar verdim güzellikler, hayran olduğum skinimin ismini gizli tutuyorum. çünkü işe çıkıcam ben bunla. haha.
En sevdiğim tasarımıcılardan Kungler, bu sefer tarzının dışında bir takı tasarlamış, Deorum serisinin sadece yüzük ve bilekliğini kullandım ama küpeleri ve kolyesi de, gümüş, bakır ve kırmızı altın renklerinde mevcut. Takılardan bahsetmişken, kulaklara küpe tavsiye aman sakın bi set takıyı yüzüğü küpesi kolyesi bilekliği ile hep beraber kullanmayın, kuyumcu dükkanı mankeni gibi olursunuz. Bunu profesyonel modeller arasında bile kullananlar var aman örnek almayın biz onlara imlerle umutsuz ev kadını muamelesi yapıyoruz.

Bu arada güzeller,
benim kişisel blogum: http://themusestyle.blogspot.com/
ve flickr adresim: http://www.flickr.com/photos/audreycresci/  flickrı takip edip yorum, fav filan yaparsanız memnun olurum, malum bloggerlar arasında popülerlik fotonun altına kaç'kanka' nın yorum yaptığı ile alakalıymış, öyle kaliteli posta prim veren yok. Hiç kulis yapmamıştım şimdi yapıyorum, izleyin beni flickrda! 





Styling Credits:
Hair: Lelutka - Rain
Kimono: .S h i : P l a s t i k
Top: Ricielli - Iris Black
 Bottom: Ricielli - Joanne - Red
Shoes: MStyle- Didi Pumps
Bracelets and Ring: Kunglers Extra - Deorum 
LipStick: RedGrave - Cherry

Sound Of Post



2 comments:

  1. SHI harbiden cok iyi ama bu ara cok görmeye basladim, umarim piyasa olmaz. Cok güzel olmus canimcim :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. bu çok yeni plastik kimono ilk ben postladım hehehe!

      Delete