Thursday, January 26, 2012

Kara Kalemden hayat dersleri 2

Bugünkü  konumuzda süt dökmüs kedi gibi olan erkeklerin, ictikten sonra nasil hasin bir aslana dönüsebildigini isleyecegiz, zira bu tiplerden SLde de oldukca mevcut.


Part I
Ilerlemis bir arkadasliga sahip oldugunuz erkek arkadasiniz size karsi besledigi duygular yüzünden kafasinda cok karmasik bir olay yaratmaktadir. Size cok siradan bir insanmissiniz gibi davranmasinin yani sira aslinda sizi bos bir aninizda sIkIstIrmak icin can atiyordur. Fakat alacagi olumsuz tepkiden korktugundan bunu bir türlü becerememektedir.

Part II
Arkadasiniz yavas yavas size laf carptirmaktadir. Bu boyut belalti esprilere kadar gider. Aslinda amaci sizin tepkinizi ögrenmektedir. Eger siz de ona karsilik verirseniz, uygun gördügü ilk anda sizin dudaklariniza yapisacaktir. Isler istedigi gibi gitmediginde size uyuz olmaya baslar. Ve her dakika size karsi besledigi uyuzlugu dile getirir. Amaci size gösterdigi sey ask degil uyuzluk oldugunu vurgulamaktir.

Part III
Erkek, ayni zamanda bir baska kadini da düsünebilme yetisine sahiptir. Aslinda icinde bulundugu karmasik durumun sebebi ilelebet kaybettigi kadini unutmamis olmasi ve civi civiyi söker politikasiyla size yaklasmasidir. Eger siz ona karsilik vermezseniz bunu hirs yapar ve diger kadin yerine romantik sarkilarda sizi düsünmeye baslar.

Part IV
Iste esas dakikalara geliyoruz. Kedimiz su an bir aslana dönüsmüs vaziyette. Egolari yüzünden size itiraf edemedigi duygulari sarhos kafayla "Asigim ulan!" diye haykirir. Nasilsa siz onun sarhos oldugunu düsüneceksiniz, reddederseniz ertesi gun sarhostum ne dediysem affola diyecektir. Buna "yersen politikasi" diyoruz. Asil amaci alttan alttan "artik benim ol, olmazsan da sarhostum zaten" demektir.

Part V
Kadinin yemedigini gören erkek, ertesi gün size "benim normal halim boyle, beni kaale alma sarhosken" diyerek hayatina devam eder ve egolari yüzünden elde edemedigi kadini hayatindan uzaklastirir. Aslinda erkek gibi ciksa, kazanacagi kadini ilelebet kaybetmezdi.

6 comments:

  1. yersen politikası nambır van tadında

    ReplyDelete
  2. istediğini elde etmeyi bilmeyen basiretsiz amele abaza sanal varoş adam oyunları bunlar bence olması gereken erkek adam duygusu neyse çıkıp adam gibi bahanelere sığınmadan söylemeli "all or nothing" hesabı ^^ bu tip oyunlarla elde edeceği varsada kaybeder boş iş bunlar
    ve malesef olan yaşanan muhabbetler sadece erkek kadın olarak değil insani olarak acınası bi durum

    ismini vermek istemeyen seyirci
    ozzworld resident xD

    ReplyDelete
  3. sdgjamkşsldpiçisdşkgsenikdgsJanuary 26, 2012 at 4:29 PM

    Ozz babaa sana katılıyorum yardın kelimeleri :D:D

    Sayın Kara Kalem, oturup benim yorumumuda sıkılmadan okuyacağını bildiğim için şimdiden tşk ediyorum =) bak şimdi şöyle bişey var. Alkol, insanın haberi olmadığı "cesaret" sıvısıdır. Bazen kol gibi çıkıp gidenlere en iyi cevap olarak Al-kol iyidir denilebiliyor. Aşık gururuna yediremediğinde gidenin arkasından sayıp sövebiliyor bunu normal karşılıyorum. İçkiliyken söylenen sözlerde doğruluk payı "aşık" için bana göre yüksek derecede çünkü sarhoşken söylenen tüm sözler ayıkkende düşünülür. Bi körkütük sarhoş olup saçma salak ya da abartarak konuşmak vardır herşeyi gırgıra vurup, bi de çakır keyif olup adam gibi nerenle içtiğini bildiğin an vardır. Hani biraz konuyu saptırıyorum kusura bakmayın ama insanlar türlü türlü doğru ya da yalan söylediğini bilemezsiniz öyle dimi. Alkol, bilinç altına ittiklerimizin bizi satmasıdır agaa, hele ki aşık olan için.. En ufak kontrolsüzlükte neleri döktürür adama, alkollüyken sevgi böceği ayıkkende kendimizin zincirli kölesi oluruz. Zamanında sevdiğimi alkollüyken arayıp ona aşık olduğumu söylemiştim ama bilmeden bi hata yapmıştım sl mi rl mi hiç bilinmez bi yoldaydık. Ona sanırım uzun süren bi ilişkisini hatırlatmıştım ve ağlamıştı. Onunla konuştuğum en kötü anımdı. Neyse olayı iyice kendi kişisel meseleme dönüştürmeye başladım sanki yoksa sarhoş muyum bunu yazarken? :D (kimin umrunda).

    Denk geldi ve okudum yazını harbiden beğendim yani çok iyi incelemişsin ya da başından böyle bişey geçmiş herneyse Sayın Kara Kalem, hayırlı işler :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet okudum, rica ederim :P Dediklerinde haklisin, aslinda konuda biraz dokunmak istedigim bu senin dediklerini bahane edenlerdi. Yani hepimiz biliyoruz insan sarhosken söyleyemediklerini söyler, dediklerin bu konuda dogru. Ama bazilari da bunu bahane yapar. Söyle ki, ben simdi buna asilayim, reddederse " sarhostum, hatirlamiyorum" ayagina yatarim diye düsünür. Simdi bu konu cok detayli, cokta uzatmak istemiyorum. Ama sunu diyeyim, SLde herkes sarhos, herkes joint cekiyo mübarek. Her neyse, bi de kim olduhunu bilseydik iyidi :D

      Delete
  4. sdgjamkşsldpiçisdşkgsenikdgsJanuary 27, 2012 at 9:57 AM

    Evet bunu bahane edende oldukça fazla sırf "ben söyledim, üzerime düşeni yaptım" hesabı işte yapar sonra hatırlamaz. Sl soyadıyla gurur duyan bi gencim kimliğe gerek yok :D Saygılar hürmetler.

    ReplyDelete