Wednesday, October 24, 2012

ben yazdim sen ister oku ister okuma

öhöm öhöm. Kafa biraz bulanik bi de bugun yani bu gece hic uyumadim ondan sacmalayabilirim. zaten gecnein bi yarisi geldim sonra da kalorifere yapissam da soguktan uyuyamadim. Kalktim blog falan okuyim dedim. Tumblrda takildim az. Ya burasi cok soguk bi de. Neyse ya

Bu aralar pek bi yazasim geldi baktim face duvarina sariyorum, hatirladim benim böyle sacmalamak bayaaadir ihmal ettigim bir blogum oldugunu. Eskiden ne cok ilgilenirdik hey gidi.. Aslinda bu blog benim sanilasa da bunu ben acmadim. Benim küccük kizim Ophelia yanisi Pembe Kalem acmis güzel güzel cemkiriyor begenmedigi saca. Hayirli anne olarak hemen el koydum bloga. Sonra büyyük kizim da Fosforlu Kalem geldi, sonra moda arkadasim Beyaz Kalem de... E sonra ne olduysa iste taklitler falan cikinca bi de rezalet olunca bu taklitler, eh bi soguma geldi gibi. E bazimiz SLi birakti döndü falan bazimiz savas olaylarina girdi,  moda ve savas ayni anda yürümüyo pek tabii... Diger kalkti model oldu bi de miss poland oldu meeasallah! Niye anlatiyosam simdi. Bi de bu ne zaman anne baba kiz abi amca hala falan muhabbeti yapsak hööö yasin kas ki senin falan diyolar. Onlar Roleplayi arastirsinlar azcik her seyi ben mi anlaticam beeee. Simdi benim SLe has bi hafiza kaybim olustu bununla alakali facede yazmistim ama ne yadzdigimi da unuttum simdi. Hatta bi ara SL sifremi unuttum diye giremedim de. RLde yok o hafiza kaybi hatta tam tersi oldugu icin cekiyorum hep. Neyse hatirladigim kadariyla, bu blogun styling örnekleri kisminda beyaz kalem arkadasimiz ara ara kendi blogundan ekliyodu, ben de begendiklerimi ekliyodum sonra dedim ki bu böyle olmaz. Kendim yapicam. Bilenlere sordum sorusturdum isin yolunu ögrendim. Sonra aslinda ben sirf bu blog icin styling yapacaktim ama kimse Türkce bloga sponsor olmaz, sen ayri blog ac dediler. Basta hic istemedim de, sonra dedim oradan yapar buraya eklerim. Sonra pixelcabinet isimli blogu actim. Aslinda basta istemiyodum ha. Ama sonra bi güzel geldi. Ben bi de bi seye baslayinca hep en iyi yapmaya calisanlardanim bu blog baya kisa zamanda aldi basini gitti ama o sirada ben manyak oldum tabi. Yeniyim ya cabuk taninayim diye sponsorlar yetmiyo gibi bi de bi sürü evente falan katildim. Anam o kadar cok ürün geliyodu ki ben degil hepsini tanitayim daha acamadigim 151851512841851456 kutu kaliyodu yani. Kac ay SLe öyle ayni yerden girip ayni yerden cikiyodum ve tek yaptigim ürünleri acip foto cekip tanitabilecegim her yerde blogu tanitmak. Eglenceli gelmedi sonra. SL gibi bi yerde sorumluluk almisim üstüme. Ne sacma. Bi de geliri falan da yok yani. Aslinda cok zevkli o ayri. Ben zaten SLde bi aviyle ugrasmayi seviyorum bi foto cekmeyi. Cocukken de arkadasimla barbielerimize kiyafetler dikerdik böyle evin kiytisindan kösesinden yetmedi camasir iplerinden kiyafet calip kesip bicip.. Güzel de oluyodu ama ya. Hicbir sey olamazsan terzi olursun bari diyolardi evdekiler ahah. Hatta deprem olduktan sonra uniceff kurabiye falan dagitiyodu da, tabi onlar kalinca bayatladi kutu kutu dagitmaya basladilar. Ben de kurabiyeleri köpeklere atip 4 kutunun üstünü kesip kare olacak sekilde 4 odali ev yaptim barbieme.. Kagittan mutfak, banyo falan. Sonra bi de yatak yastik dikmistim artan kumaslarla. Hey gidi.. Sonra noldu o ev bilmiyorum. Sonra tabi az büyüdük, ülke, aile degisti falan. Abim playstation oyunlari aliyodu ama hep araba, dövüs oyunlari falan. Ben de oyunu oynamiyodum orada karakterini belirliyosun ya sac sec, kiyafet sec, dövme sec falan.. Ya da arabanin seklini rengini falan ayarliyosun. Onlari yapiyodum ben sadece o oyunlarda. Iste kagittan bebek yapiyodum, sonra yine kagittan kiyafetler yapiyodum ona. Kendi cizgi romanimi yapiyodum o zamanki arkadas grubuyla ilgili, her kareye tek tek cizmem gerekiyodu tabi.. Sonra biriyle küsünce atmistim o kitabi da. Salakmisim heralde simdi ne güzel hatira olurdu o. Ay ne anlatiyosam bunlari. Galiba yine konudan konuya atliyorum gibi geldi ama accaayip üseniyorum bastan okuyup düzenlemeye. Neyse ne diyodum..
Iste o blog zorlamaya basladi bi yandan benim SL sorunlarim da hic bitmiyo. Ya inventory yüklenmez, ya düser dururum iki saat avi acilamaz. Ay bi de magazin bloglari baya modaydi o sira hepsi de bana giydiriyodu ha. Hatirlayan vardir kesin. Paso alt aviler yaziyodu bikbikbik... Küfür etsem adam tahrik oluyo. Ben görmemeye calisiyorum, zaten alacagimi almisim, mal sürümünden faydalanip ekmegini yemisim o magazincilerin ki bloglarim falan acaip takipte sayelerinde. E bi yerden sonra daha fazlasi gelmez diye artik görmeyim diyip kendimi cekmisim ortamlardan ama yok bi dengesiz geliyo aaaa bak ne yazmislar sana sak diye link yapistiriyo. Digeri geliyo bu haberi sen yazmissin dogru mu.. Ulan ben manyak miyim blog benim olsa niye kendi kendimi kötüleyip duracam. Adamlar ne orospulugumu birakiyo ne cikarci, bencil, böyle herkesi kullanan, sanki herkes melekmis ama ben onlari kandirip akillarina girip yoldan cikariyomusum falan.. Ha bi de o blogu ben yazmis oluyorum üstüne.
Neyse bunu siktir et. Iste ben acaip skldm falan ama teee blogu acmadan önce sürekli duydugum "Lilithciim normalde en az 3 aylik bloglara sponsor oluyorum ama sana güveniyorum, inaniyorum kii sen bu iste de tuttugunu koparirsin" diyip daha ben o blogu acmadan sponsor olanlar sayesinde benim bi geri zekalica sorumluluk duygum -ki benim sorumluluk duygum bi kendimde islemiyo, ama baskasiyla alakaliysa aman yari yolda birakmayim, üsengecligimden nasibini almasin seklinde- yüzünden biraksam mi biraksam mi karar veremiyodum e sonra bi baktim SL beni birakmis :p Daha önce de oldu bu, o zamanlar baska bi seyle ugrasiyodum bikmisim amaan yarin girerim girerim diye diye bi bakmisim aylar gecmis. Ve ben SLi birakiyorum hadi eyvallah diyip gidenlerin birakabilecegine zaten inanmadigim icin pek ciddiye almiyorum. SL seni birakir o zaman da cidden insan birak milletle vedalasmayi, ay bi gireyim de profilimi düzenleyim en azindan RL fotomu kaldirayim belki artik hic girmem yillar sonra fotolarim gezmesin elin sanal aleminde diye girmeye bile üseniyo. Onu bile erteliyo. Kis sen nerdesiiin diyenler olmasa farketmicem bile aylar gectigini. Sonra da tatile gittim. Bunlarin yüzünden hep, hep ben tatildeyken msj attilar aklima SL geldi. Abi tatilden önce unutmustum SLi ben halbuki. Tam tersi olmasi lazim. sonra tatil bitti sonra ben tatilden önce birakmamisim gibi girdim tekrar. 1-2 hafta sonra dedim madem döndüm bloga baslasam mi tekrar.. Sonra da internetim gitti. Ama o sirada ben ben yokken bile hakkimda cikan kavgalarin haberlerini aliyorum, sabahin 4nde ariyolar anlatiyolar bazilari o kadar yani. Sonra netim geldi, SL e girdim 1-2 hafta sonra yine bloga baslasam mi diye düsünürken bu sefer laptop bozuldu ama bildigin bozuldu yani harddisk bozulmus, tamir sart. E bende de üsengeclik var tamirciye gidicem gidene kadar aksam oluyo kapaniyo. Neyse bi sekil hallettik onu da. Geldi laptop, bu sefer formatlandigi icin giremedim cünkü salak ben bin yillik avimin sifresini unutmusum. format yiyince otomatik girisler gitti tabi.. Sifre hatirlat yapiyorum bana orada soyisimleri veirp isimleri bul diyolar benim gibi sl hafiza problemi yasayan birine.. Bi de ondan giremedim. E simdi gecenlerde buldum döndüm iste. Simdi aklima geliyo, bloga baslasam mi... diyorum sus amk bu sefer kendin geberip gideceksin ne zaman bloga baslamayi düsünsen bi bela geliyo basina. Allah beni seviyo mudur nedir yeniden bloga baslayip manyak olmami istemiyo heralde. Ama zevkli bi sey ya, özlüyorum harbiden. Bok var cünkü. Neyini özlüyosam artik. Ben cocukken kataloglarda kikin cocuk giyiminde vardim, büyüdükce boyum kisa kalmaya basladi tabi kisa sürelik modellik kariyerim de bitti :p Bundan midir takintim bilmem. Baya da takipcim vardi yanii övünmek gibi olsun :P Bi de bu aralar SLgundem blogu acildi ya, moda yazari arayip duruyolar beni de seytan dürtüyo su bloga da bi el at diye.. Sonra diyorum kendi blogun gibi de olmaz sen bu geri zekalica vefa duygunla elin blogunu birakamazsin da. Zaten o bloga da saglam bi seyler geliyo dedik ama yanilmisim gibi de geliyo yani.. Simdi kaliteli blog, geyik var, moda var, benim kulaklara küpe bölümüm gibi akil veren seyler de var. Bi de günü fotografi yapmis simdi, ee bu blogun büyügü gibi bi sey olmus. Kaliteli duruyo bence fikir ve tasarim olarak. Ama fisilti bölümü var abi. Bence o fisilti bölümü komple kaldirilmali o blogtan. Yani magazine karsiyiz durumundan falan da degil. Onu bile yapacaksan tam yapacaksin mesela ben olsam magazin blogu acsam, gelen haberleri yayinlardim, ne ugrasicam abi bi de onu mu arastiricam dogru mu degil mi diye, ama ben ne yapardim, gider hedefe sorardim bak böyle bi haber var, sen ne diyosun bu konu hakkinda söyle bakam bana. Ha istemiyosan söyleme yani ama ben bu haberi yayinlicam sen bilirsin derdim. O haberin öylece yayinlanmasaini istemeyecegi icin muhtemelen, ya o olay aslinda söyle degil böyle diye anlatirdi kesin, ben de böyle bi haberimiz var ama kendisi böyle diyor diye ikisini de koyardim, yorumu da takipcilere birakirdim, e alan memnun veren memnun, kafalar rahat olurdu. Ama kimse bunu yapmadi. Ya direkt gelen haberleri yayinladilar. Ya arastirip dogruluk payi yok diye yayinlamadilar sanki o kisi kabul edecekmis gibi yedigi haltlari. Sonra da neden millet magazine düsman oldu? Smdi ben bu fikri yazdim ya, belki magazin blogu acacak olan kisi okur da bu fikrimi uygular. Ben zaten acmayacagim icin sorun yok al fikrimi tepe tepe kullan sevinirim hatta yani. Neyse ne diyodum. Bu yeni bloga bakiyorum. Fisilti dedigi sey face durumlari sadece. E tamam o da güzel de. Gerek var mi ki? Zaten facede herkes görüyo, ve biliyorum eki olmayanlar da sevmedigi kisileri merak ediyosa baska bi hesap acip baskasiymis gibi ekliyolar yani bence bunu tahmin etmeyen de yoktur. Tamam iyi güzel yapmissin, ona bi sey yok da.. Mesela ben facede bi sey paylasiyorum, adam onu ekliyo bloga, sonra diyo ki emegimin karsiligi reklama bir kere tiklar misin? E diyorum peki nolcak elime mi yapisacak. Sonra düsününce, abi millet ne akilli. Ne yaraticilik gerek, ne dil bilgisi, ne akici yazma yetenegi, ne aktiflik. Sen benim kendi yazdigim durumu al bi de bununla benden para kazan. Valla yanlis anlasilmasin, en güzelini yapiyo da, bence fisilti bölümü direkt kalksa daha iyi olurmus, ya da benim az önce yazdigim fikri uygulayabilir mesela.. Gerci bu yaziyi okuyacakta uygulayacak, ihtimal yok. Kim okur lan böyle uzun yaziyi? Diger yazilarini pek begendim mesela, For Men kisminin hatun versionu ben bu blogta yaziyodum az bucuk. Adonis güzel yaziyo da bunlari SL kitlesine yazmakta bi garip. Adam SLde takiliyo zaten ne yapacak ki yok fizik gelisimi, yok RLde nasil kiz tavlarim falan.. RLde tavlayabilmek icin yeterli zeka olsa SLde takilmaz, o zeka yoksa da o yazilari anlamaz. Ha SL icin diyosan cok basit, yakisikli avatar yapin, tarz giyindirin ve bi tarz yaptim diye hep ayni aviyle kalmayin. SL Türk geneli geri zekali oldugu icin cogu kiz icin bu kadari yeterli olur. Ama hatun da az biraz zeka kirintisi varsa öyle ortamlarda localde falan cok civik civik konusmayin. Erkek dedigin agir olur biraz be. Selam diye ime dalmayin. Illa yazicam diyosaniz bi bahane bulun, o bahane olmasaydi yazmazdiniz asla gibi davranin. Öyle muhabbet ilerler. Ama ilerledi diye hemen hatunu baska yere tplemeye kalkmayin. En önemlisi hatun kisi size hadi gidelim diyosa da "nereye gidelim" diye sormayin bu büyük hata olur. Bi yer biliyorum cok güzel, ya da bi arkadasim yayidna falan diyip tpleyin iste. Yilisik davranmayin öyle arada bi cok ilgilenin arada bi gec yazin, mal oluyo karsindaki o zaman. Caktirmadan sevdigi seyleri ögrenin ayni seyleri seviyo gibi davranin ya da karsindaki kisiye göre tam tersi, cok zit seyleri seviyomus gibi davranin bazi insanlar da bu daha etkili, ay neyse zeki davranin kisaca. Zeki olmayi da ukala olmakla karistirmayin tabi. Ay bu böyle cok uzar gider ben baska konuya geceyim en iyisi. Eger merak eden varsa gelsin bana sorsun hedefe göre analiz yorum yaparim :p Mesela ben bu bloga yazicam ama konu bulamiyodum. Aklima konu gelince de üseniyodum. Zaten blogspot-google hesabi olayi da bayiyo beni. Habire google sifremi unutuyorum upuzun sifre istiyolar. Neyse bence SLdeki en büyük eksiklik ne biliyo musuuun..
Her seyin no copy olmamasi! Hani bu gercek hayat simülasyonuydu lan? Ben nasil RLde bi kiyafetimi ya da ayakkabimi falan artik kullanmayinca baskasina hediye edibiliyosam SLde bunu niye yapamiyorum ki? Hayir inventorymde her gün yeni bi seyler kesfeden biriyim, bütün SLe yeter valla benim inventory. Temizleyeyim diyorum simdi, ben zaten kararsiz biriyim, yaa bunu silsem mi.. silmesem mi.. giymiyorum ama ya lazim olursa ceket altina falan? Derken silemiyorum hicbir sey! Ama birine verebilecek olsam hic düsünmem atarim direkt, olmadi newbielere yardim falan amacli yollarim. Nolcak yani. RLde denasil bi esya bi kisiye aitse ben o esyayi baskasina verdigimde artik onun oluyosa, SLde de olmaliydi bu ya :( Hem designerlar kizmaz ki o zaman, sonucta dagilmicak yine sadece tek bir kiside olacak. No transfer fikrini kim bulduysa o lanet olsun yani. Bana göre SLin bi problemi bu. Baska... Alt avi olayi komple yasaklansa, banlanan avi de bi daha gelemese, ama tabi 1 hafta ban, yine yaparsa 1 ay ban, böyle devam ede ede süresiz ban falan olsa bence daha iyi olur. Kim kimdir anlamiyoruz be.. Her yeni avi yazdiginda acaba kimin alt avisi de beni kafaya almak istiyo acaba.. diye düsünüyorum yalan degil. Neyse baska cemkirecek bi sey bulamadim

No comments:

Post a Comment