Monday, December 19, 2011

Yagli yagli vücutlar..

Yeniden merhaba canlar cigerler.
Uzun süredir yazmiyorum farkindayim. Iste her seye el atan biri olarak, tek bir yolda ilerleyemiyorum bir türlü sanirim. Halbuki taaaa bu blog acildiginda yazmayi düsündügüm bir konu vardi ki bugüne nasip oldu. Bundan sonra bu blogu daha cok bagrima basmaya karar verdim. Isteyen okur isteyen okumaz.
Ondan önce biraz gec kalmis da olsam hala bilmeyenler vardir diye bir haberim var. Artik Phoenixte de mesh sistemi var. Daha önceki yazilarimi okuyanlar bilirler ki Phoenixte mesh olmamasi benim icin baya problem olmustu. Artik böyle ao ile beraber oraya buraya giren kiyafetlerden kurtulduk diyebiliriz. Hatta avatarin omuzlarina girmiyor artik saclar, aslinda bu da önemli bi nokta ama bu konuda sevinemiyorum cünkü mesh saclar cok kalitesiz duruyor malesef. Simdi gelelim asil konumuza..

Zaman ilerdi, SL gelisti, mesh sistemi geldi ama hala bodyoil kullananlar var! O vicik vicik, yagli seyleri giyince sexy göründügünü sananlar var hala. Newbieyse insan biraz daha normal karsiliyor. Ama o kadar zaman SLde olup hala yagli bacaklarla dolasanlar var. Bide bu seyler esmer skin üzerine giyilince daha bi derender sebebi. Ama ben tabi ki iyi niyetle yaklasip onlari uyarmayi tercih ediyorum :P
Giymeyin su vicik vicik seyleri kizlar, gercekten sexy olmuyorsunuz.

1 comment: