Thursday, January 19, 2012

Pişti


Her zaman şık olmaya çalışıyoruz ama;
pişti olmaktan kaçamıyoruz. Aynı zamanda giyinmeyi biliyoruz da. Kendi ekibinde giyinemeyen nasıl blog yazabilir anlam veremiyorum zaten. Kendine faydası olmayanın, bir diğerine nasıl katkısı olabilir 0.0 Hani bundan neden bahsettim çünkü kendi ekibinden birini rüküş seçip,sitesine koyanlar var.. sdfskdjfslkşdf



Ezgi Neverland ile saçlarımız pişti oldu, ben aynı ceketi giyip durumu abarttım ve mekanı kullanarak hoş fotolar çektik. Bu durumu eğlenceli bi hale getirip yayınlıyım dedim. Sonra kaptırdık tabi baya,efendim karşılıklı düetler mi dersiniz neler neler..


Ezgi 2 mikrofonu kapmış zenci gırtlağı felan yapıyor gördüğünüz gibi.
(Öncesinde baya bir ses açma çalışması yaptık ama.) difglşfdg

Ben de kibarlıgımı korumaya çalısıyorum. Bloga koyulcak ya kasıldım baya :p İşte böyle bir agızdan ne kadar ses çıkar varın siz düşünün.


Fotoydu şarkıydı derken adada kimse kalmadı, biz de ada trafiğini düşünerek sustuk -.-


1 comment: