Wednesday, June 6, 2012

Cok küfür ediyomusum


9 comments:

  1. Off Ne desek şimdi sl nedir oyun yahu ötesi yok işte bişi olmayanların bişeyler oldugu aklı bi karış havada ergenlerin iş güç sahibi olma hayalini yaşadıgı aslında bir kıza gidip de saat sormaktan baska heycan yaşamamışların sevgilicilik oynadıgı evlilerin eşlerini aldatıp bu aldatma değil sanal sayılmaz diye kendini avuttugu biyer Ancak bence herkezin bi tatması lazım çünki bakış açısına göre birçok ders var içinde yalanı söyleyenin söyledigi kişden daha çok inanadıgı ve zamanla onun dogruluna kendisinin bile kandıgını görüsün bikere ayrıca kazık yemeyi ögrenirsin :D Her insan bir digerini kullanır dendiginde evet haklısın dersin yani ders ve tecrübe gerekse buyrun SL ama dikkat tecrübe edineyim derken fahişe de olmayın :D

    ReplyDelete
  2. Küfür etmek mütiş bişi aslında hani insan gerginliğini atıyor ne kadar cahil oldugunu gösteriyor anlık öfke ile neleri kaybettiğinin farkında olmadan kelimeleri savuruyorHelde bu bir kadınsa çoğu farklı düşünür ama bana itici geliyor düşleyin sevgiliniz size sesleniyor -LAN amk öküzü buraya baksana sesleniyorum duymuyorsun ...
    İTİCİ hemde çok küfür etmem ben asla demeyin hepimiz ederiz ama onunda yeri ve zamnı olmalı birde yaratıcı olun yahu o ne öle hep aynı küfürler :D içim acıyor bazılarına okadar acizlerki tek çare küfür oda kurtarmıyor ya neyse Bir insanın ne mal oldugunu anlamak istiyorsanız kızdırın notunu hemen verirsiniz...

    ReplyDelete
  3. Yanlıs yere yazmısım alla alla

    ReplyDelete
  4. Fotoğrafa bayıldım, yorumlara daha bi bayıldım :D Çok küfür etmeyi sorun etmeyin bence, bayana yakıştırmayabilirsiniz ama en azından içi dışı bir benim anamın. Sizin gibi içten pazarlıklı değil anuna koyim (siz dediğim kimler olduğunu anlamıştır, kim diyosa işte :D)


    gugıl hesabımın şifresini bulamadığımdan böyle yazim dedim.
    Benim lan Flora tremor :D

    ReplyDelete
  5. Amina koyim dersen hiç de itici olmazsın canım japonca gibi :p yerm.

    ReplyDelete