Friday, September 30, 2011

Kara Kaşli Sari Kafali Kezbanlar

Miriba sevgili okuyucular, izleyiciler ya da her ne boksaniz. :*

Baktim burada birileri pembe pembe yaziyor, birazcik karalamak icin katildim olaya. Kara Kalem olarak ilk yazim, en takintili oldugum konulardan biriyle ilgili; Konumuz sarisin olmaya calisip sicanlar. Hatta kendini moda ikonu gibi göstermeye calisip sictigini bi de sivayanlar var ki onlara daha sonra deginecegim. Simdi efenim, öncelikle belirtmeliyim ki sarikafalarla bi derdim yok. RLde etrafimin sarikafalarla dolu oldugu bi yerde yasadigim icin koyu sac ve beyaz ten birlesimi daha ayricalikli bizim icin tabi, o ayri. Bir de gördügüm kabuslardan sonra bu kezbanlara karsi ileri derece alerji kapmam da normal, zira esmer oldugu halde nedense sacini civciv sarisina boyatip, yesilimsi bi sariyla mahallenin delisi gibi dolanan cingenelere de sahit oldum. Halbuki sari rengin tonlari var, esmere ten e bile yakisabilecek sari tonlar var, bu insanlar hic mi anlamaz, anlamadiklari seylere neden heves ederler? Tanri bizi neden korumuyor?

Her neyse, hadi RL neyse diyelim, esmer dogmus vatandas ama kendini sevmiyor, degistirmek istiyor ama naapsin yani diyelim. Ama SL yahu, sayisiz nimet varken elinde, kezban olmak niye? Illaki sari sac giyeceksin, neden kara kasli skin giyip insani sarisinlardan sogutuyorsun be kezban? Sen hic RL de  kara kasli gercek sarisin gördün mü? Pardon, bi RL hayatin var mi? Hic sacini boyatmak icin gittiginde seni bu konularda uyarabilecek bi kuaförun oldu mu? Yoksa bile bile o kara kaslarin üstüne sari sac giyip bizi mi cezalandiriyorsun? Tanri bizi neden korumuyor?
Bi de bunlarin iclerinde öyleleri var ki.. Simdi isim verip bir genc kizin duygularini rencide etmek istemiyorum, zaten belliki kendini sevmiyor. Iyice kompleks falan yapar, vicdan azabi cekeriz vallahi. Daha o kezban avisinin kezban oldugunun farkinda olamadan, cok anlayabilirmis gibi moda islerine giren, ay söyle de taklit ediliyorum, of bi suru kisi bana özeniyor, ay aman süperim moduna giren ezolar var ki, diyecek bir sey bulamiyorum. Ama yeniden soruyorum, TANRI BIZI NEDEN KORUMUYOR?? Simdi senin o cingene avine özendigini düsündüklerini, hatta bu avinle dolastiginda varsa hangi arkadaslarin, aa canim benim cok yakismis dediyse onlari hatirla. Yalanci onlarin hepsi, keklediler seni. Zira senin RL versiyonun olan cingeneler bile senden güzel dolaniyor mahalle kenarlarinda.

TANRI BIZI VE GÖZLERIMIZI SIZDEN KORUSUN.

4 comments:

  1. hahaha sunu okuyun lutfen bu kamile cidden kıskanildigini ve onun gibi olmaya calistigini saniyor milletin okuyun allah askina:D:D yukaridaki yaratigin profilinden..:

    ''Sizin sefil hayatlarınızdan iğreniyorum. Biliyorum benim gibi olabilmek istiyorsunuz.

    Yaptığım işi taklit edip site açmaya çalışıyorsunuz. Sıçıyosunuz çok komik oluyorsunuz.Ne oldunu bile bilmezdiniz... vs devamini yazamicam usendim:S

    lan salak milletinde isi gucu yoktu senin gibi sokak asiftesinin hayatina ozenecek bu dangalak kardesim dedigi aslidan sevgilisini kıskanip cocuga ne tripler atiyordu simdi canlarıni veriyolar:D aman neyse eglenceli bunnar slnin maskotlari :)

    ReplyDelete
  2. Adsizcigim, magazin bloglarindan farkimiz olsun diye biz direkt hedef isim belirtmeden düsüncemizi yaziyoruz. Yorumlarda da buna özen gösterilirse pek seviniriz. Zira bu blogta kisiler hakkinda degil, konular hakkinda konusmayi tercih ediyoruz.
    Benim deginmek istedigim, blog acipta styling sifir avisinin üzerinde ne var ne yok magazasini yazip, sonrada taklit ediliyorum aman moduna girmekte mantik nedir? Kisi bu kadar mi ne yaptigindan habersizdir? En az kara kasli sari kafalar kadar korkunc bir olay :(

    ReplyDelete
  3. Amman GOSH!
    Özenti de olduk iyi mi Kara kalemciğim. Moda mı dedikodu mu belli değilmiş. Yazık ki yazılarımızın sadece eleştiri olduğunu bilmekten acizmiş kendisi.

    Eleştiri ve dedikodu kelimelerinin anlamını ilk okul sözlüğünden bakmasını öneririm. Çünkü artık ilk okul öğrencileri bile bu aradaki farkı çok net bilir. :)

    ReplyDelete
  4. Bi benzeri daha var mi bu blogun neyden özentiymis? Olayimiz belli ^^

    ReplyDelete