Saturday, October 1, 2011

Pull Design Fashion Show

Eveet öncelikle merhabalar sevgili okuyucular;
Günlerdir gece gündüz yorulmaksızın hazırlandığımız defileyi - benim ilk modellik maceramı (!)-  size anlatacağım efenim. İyi - kötü bi' hafta geçirdik model arkadaşlarımla tabii aramızda blogumuzun Kara Kalem'i (Lilith Tremor) ve  biricik Sista'm Booyah Doll (Meltem Static) vardı. Sanem Asteria ve Aleafsue Albatros'un aramıza katılması da bizi mutlu etti. Melis'e de böyle bir şeye bizi dahil ettiği için tekrar tekrar teşekkür ediyorum.

Teşekkür faslımız bittiğine göre neleri giydiğimizi gösterebilirim artık.


Biz böyle çok cici taytlar giydik.(Bazı şahısların diliyle DONUMUZU GİYDİK. Bu arada, tayta don diyen bi' zihniyet var ortada, çok tehlikeliler :P) Saçlarımız' ı Angel tasarladı. Ayakkabılarımız Melis'ten. Ben bu taytları çok sevdim açıkcası. Üstündeki göğüslük yerine bikini üstü falan giyseydik fena olmazdı ama olsun. Bence böyle de güzel. Lakin bu göğüslükleri öyle ulu orta giymemelisiniz yoksa nivbi abazanlar peşinizi bırakmaz. Azıcık iç gösterir de kendisi.


İkinci turumuz gül temasıydı. Tasarım oldukça hoş lakin bu elbiseyi günlük olarak giyemezsiniz. Fazla abartı olur. Tasarım, sadece scupltlardan oluşmakta. Ama merak etmeyin içiniz kesinlikle gözükmüyor. Günlerce beş kişi tarafından test edildi ve onaylandı.:P  Elbiselerden koyu mavi olanını Sanem giymişti lakin ona yetişemedim. Hem fotoğraf çekip hem modellikle o lag da yürümek o kadar zor bir şey  ki ne siz sorun ne ben söyleyeyim.
Dip not: Ben en çok kırmızı olanını sevdim.


Ve Nambır tıri Desinger'imiz Melisin adlandırdığı Vintage Serisi
Ben en çok birinci resimdeki elbiseyi beğendim. Günlük hayatta giyilebilecek türden bir elbise olduğu için. Şık bir çantayla ve tabii ki de o ayakkabılarla değil. Güzel bir şekilde kombin edilebilir. Son numaradaki elbise de bir o kadar şık olmasına rağmen günlük hayatımda ya da ne bileyim düğüne falan giderken giymeyeceğim bir elbise çeşidi. Ancak fotomodellik falan yapıyorsanız gayet asil durabilecek bir elbisedir. Ben kendi üstümdeki elbiseyi giydiğimde yürürken arkasının uçuşması  gayet hoştu. Bu arada ben olsam bu temaya vintage demezdim. Bildiğin mix olmuş bu ...


Fashion show'un olduğu geceden iki gün önce ansızın giymemiz istenilen uzun çiçek serisi.(Adını bilmediğimden böyle saçma salak bir isim koydum.) Bu güne gelene kadar o kadar değişiklik oldu ki siz olsanız çıldırırdınız. Ama n'apalım katlandık paşa paşa:P Lilith'in pembe elbisesini ne kadar beğensem de ne kadar giymek istesem de vermedi bana güzelim pembeyi. Ama söz konusu insanın annesi olunca karşı da gelinemiyor hani :P Her neyse yine de acı tatlı yoğun haftayı atlattığıma seviniyorum ben. 

En dip not: Lag'da modellik yapmak berbat bir şey. Ansızın podyuma dalan davetsiz misafirleri saymıyorum bile.

Öpüldünüz , Pembe Kalem

3 comments:

  1. tskkr ederım..
    PULL DESİGNS

    ReplyDelete
  2. Fotolarda en sagda olan benim benim ben Lilith Tremor yanisi Kara Kalem :D Daah fazla fotoyu face sayfamda bulabilirsiniz efenim. Benim icin bolca sinir krizi sebebi oldu bi haftadir ama simdi düsünüyorum da, cok güzel oldu yine olsa yine yaparim -.- Ama 1 gün daha uzasaydi dayanamayabilirdim sanirim. Lagtan dolayi rezil olsakta gayet övgüler ve alkislar yagdiran anlayisli izleyicilere, ve Pull Design Owner Melis'e buradan tesekkür ediyoruz :*

    ReplyDelete