Wednesday, November 30, 2011

Tanitmaca - *Slink*MESH Ankle Boots


Bugün size bir güzel daha tanitmaya karar verdim. Ilk olarak, daha önce platonik ask besledigim ayakkabiyla ilgili yazimi okuyanlar bilirler, ayakkabilarin mesh olmasi ve benim Firefox ve Wiever2 zaten kullanamamam sebebiyle alamadigimi, ama sirf o ayakkabilar icin Firestorm sorununu düzeltip askim icin savasacagimi söylemistim. Firestorm problemini hallettik, ilk isim o ayakkabilara kosmak oldu, ama sonra Slink Astrid Ankle Bootlari gördügüm an onlari unuttum ve ihanet edip bu ayakkabilari aldim :P Siddean Munro yine yapmis! Bu ince yüksek topuklu ve criss-cross kayisli güzeller bir mesh ürünü. Yani bu ayakkabilari giyip henüz mesh ürünün ne demek oldugunu bilmeyenlerin ya da bildigi halde mesh sistemi olmayan wieverle oyuna girenlerin arasina girerseniz muhtemelen giydiginizin ne oldugunu bile bilmeyeceklerdir. Bu olayi yasadigimda aldigim tepkilerden birkacini yazayim size:

- Abi o ayakkabilar ne öyle ya :DDD ? (detya chyrstal)
- Senin ayaklarindakiler ne öyle? yuvarlak simit gibi duruo sasirdim =) (Lya Macpherson)
- Ayaklarina tekerlek giymis bu pühahahahajfkndgbg (komik bir hickimse)


Ve bunun gibi bir cok sey.. Bu arada bunlarin icinde ilk olarak "mesh mi giydin?" diye soran Ezgineverland a öpcükler :D Kisacasi, bu ayakkabilari mesela Phoenixle giyemezsiniz, giyenlerde de göremezsiniz. Halbuki bilseniz mesh ayakkabilar nasil güzel, nasil gercekci, nasil giyilesi :P Keske mesh saclarda bekledigime degseydi de güzel olsaydi.

Konuya dönecek olursak, bu güzeller 16 farkli renkle satiliyor. Mevcut renkleri de yazayim hadi: Plum Leopard, Pink Leopard, Tan Leopard, White Leopard, White Leather, Plum Suede, Forest Suede, Pink Leather, Teal Leather, Cream Leather, Taupe Leather, Red Leather, Black Leather, Milk Leather, Brown Leather ve Tan Leather. Bu fotograflarda gördüklerinizin rengi "Taupe Leather". Bu kismi cok önemli: eger ayakkabilari fullpack olarak alirsaniz, botlarin ve kayislarin ayri ayri renklerinizi degistirebilirsiniz. Eger tek rengini alirsaniz icinde sadece boyutlari degistirebilmek icin hud oluyor. Ben bunu sonradan ögrendim, yazayim da siz alacak olursaniz fullpack alin bence :p Uzun lafin kisasi, bu ayakkabilar harika.

3 comments:

  1. gerçekten çok güzeller ama bana biraz pahallı geldi...

    ReplyDelete
  2. meshlerin gelmesi cok iyi olduda... birde ufacik meshdiye yazmiyorlarmi.. urunu aldiktan sonra farkina variyorum.. :D cok guzel olduklarindan bakamamistim meshmi diye.. ama en guzeli sey oluyor..mesh giyersin.. giyen adama gorunmuyor dersin.. o da viewerini degistir der :) guzel seyler bunlar.. ayakkabidaa cok ciciii..emek vermisler.. keske bu modelin meshsizini yapsalar... maitreya ya soralim :) lilitcim... yorumlara devam :) guzel gidiyorrr...

    ** As the mesh products came to new updated sl viewer, most client of SL who use third part viewer suffers a lot. Hope, soon we will have the viewer which user friendly, memory friendly to our PCs and laptops. This mesh shoes look perfectly well with the clothes. Congrat to Litih.. Keep on going sweety :) Kisses,, viele sussen kussen :))

    ReplyDelete
  3. adsizcigim o kadar da pahalli degil, hatirladigim kadariyla 600l kendisi yani bi stiletto moody ayakkabilarinin bazilarinda resizer bile olmamasina ragmen gercekciligi sayesinde en az 1k dan sattigini düsünürsek, bu ayakkabilar hem gercekci hem hud var, 600l hicte pahalli degil. Ezgicigim o konuda hak veriyorum, keske en en azindan mesh sistemi olmayan wieverlarla girenler giyemese de giyenleri görebilse, o zaman sacma sapan tepkiler de olmazdi :)

    ReplyDelete