Friday, December 2, 2011

Kim Ne Giymis? - Hermione Xute

Bu seferki zooma takilan isim Hermione Xute ve sirin köpegi Vanilya oldu :)

Vanilyanin sirinligine laf yok tabii, ancak Hermione tamamen kavram kargasasi icinde olsa gerek ki bu kombinasyonu olusturmus. Üstüne giydigi sadeligi ve rengiyle güzel aslinda, desenleriyle benim pek tercihim olmasa da elbette uygun bir seyler giyildiginde güzel durabilir. Ama bu sekilde degil. Bambaska bir kavram olan bu mini pantalonun ve altina giydigi ayakkabi/coraplar, üstüne giydiginin aksine biraz daha teenager tarzinda. Sanirim bunlarda Hermione renk uyumuna kanmis. Pantolunun altindan cikan parcalari cözemedim, fena halde gözümü tirmaliyor. Kolye de zaten ayri telden caliyor.

Cogunlukla giyimini begendigim Hermione arkadasimi bu sekilde yazmak istemezdim ama özensiz gününe denk geldik sanirim. Bu da benim sanssizligim olsa gerek. Eklemem gereken -bence cok önemli- sey ise, sac rengini degistirmesine cok sevindim. Zira eskiden civciv sarisi saclari skinin kaslarina hic hic uymazdi. Yine edit sorunu olsa da cantasini begendigimi söylemeliyim. Hermione i  severim, candir, cigerdir, umarim bir gün daha iyi sekilde yazmakta nasip olur.


 Öpüldünüz, ailenizin moda yazari :P



No comments:

Post a Comment