Monday, January 9, 2012

Kim Ne Giymis? - DJAngel Fallen

Ben bile artik bikmistim sürekli cemkir cemkir nereye kadar, biraz da övecek avatar bulalim derken karsimiza DJAngel Fallen cikti. Hatun eski sisterlardan yani artik aramiz iyi degil, hatta yok diyebiliriz ama yilani öldür hakkini yeme mantiginda oldugum icin böyle bir giyimi örnek göstermesem olmazdi. E malum Türk avatarlari icerisinde gercek anlamda stillden anlayan pek yok malesef. Angel de giyimini hep güzel buldugum ender Türk avatarlardan. Hal böyle olunca kisisel durumlari kenara birakip blogta övülen ilk avatar olmayi hakettigini düsündüm. Eee is baska.. Ah bu bende ki meslek aski asdfg neyse.

Simdi bu fotoda gördügünüz avatar, mekana geldigi an ilgiyi cekebiliyor, yani öyle bi uyum icerisinde. Ve böyle avatarlarda genelde hazir outfit olur. Angelde en cok hosuma giden bu oldu. Shi den iki ayri outfit alip birinin altini birinin üstünü birlestirip kendisi güzel de bi stil olusturmus. Outfit isimlerini vermeyecegim emege saygim oldugundan :p Her ne kadar o sortu bu ara cok kiside görmeye basladiysam da.. Gördüklerim arasindan en iyi kombine eden Angeldi. Cantaya ne diyebilirim ki? Model olarakta ne renk olarakta cok uyumlu, ama canta zaten tek basina güzel yani. Zaten bilen bilir benim House of Fox cantalarina olan askimi. Tabi uydurmakta marifet oldugu icin bi arti puanda buradan gelsin. Ayakkabilar yine Shi den, yine bu ara bir sürüüü avatarda gördügüm ayakkabi sirf o yüzden almaktan vazgecmistim. Ama tanitmaca kisminda tanitmayi düsünüyordum ki Angel e nasip oldu artik. Aslinda bu ayakkabilar yeni sayilmasina ragmen o kadar cok kiside gördüm ki bu beni o üründen sogutuyor. Mesela sirf bu yüzden Glam Affair skinlerini gördükce kusasim geliyor artik. Bi ara birden bi patlama oldu bu skinlerde, ve hala bir sürü kiside görüyorum. Tamam hatun iyi yapiyor ama mesela Curio skinleri kadar iyi degil bence, ama neden artik cogu kisi Curio almiyor? Cünkü creator sanssiz olmali ki copybotun patladigi zamanlar dosya dosya Curio skinler dagitildi. Oyuna yeni baslayan herkese dosya dosya skin, sac atan helperlar sagolsun, en newbiesine kadar herkeste Curio skin vardi bi ara. Bana göre en kaliteli bayan skin magazalarindan biri olmasina ragmen yinede gidip Curio almam mesela. Glam Affair de bu yolda ilerliyor resmen. Angel de uzun zamandir Glam Affair skinlerinden giyiyp duruyor, bu fotolardaki gibi. O konuda bi degisiklik yapsa iyi olur diyorum cünkü bi Redgrave gibi degil mesela bu. Yani farkli tiplerde skinleri yok. Glaim Affairde her cesit cesit  skin yine birbirine benzedigi icin, biri giydiginda aha bu Glam Affair diyebiliyosun. Hem zaten RLde make upla nivea kremi karistiran kizlar gibi parliyo o skinlerin surati. Saclar güzel ama, o da Lelutka diyeyim de iyice reklam olsun. Gerci Lelutka saclarini da bilmeyen yok sanirim. Bana göre tek gereksiz olan gözlük. Ben olsam gözlügü cikarip uygun bi küpe takardim mesela. Söyle bi baktim da baya yazmisim. Yetsin hadi bu kadar.

***
Bu arada... yeaa ben yorum yapmak istiyorum ama anonimlere kapatmissin, benim de hesabim (ya da ismimi belirtecek dötüm) yok diyenlere, müjde! Artik blogumuza tepki gösterebilirsiniz. Sana puanim dokuz kanka veyahut begenmedim ben daha iyisini yazarim gibi meselöö

4 comments:

  1. Aslında Glam Affair skinleri ile ilgili şöyle bir durum var.
    Her skin markasının karakteristik bir özelliği var, modellerin skinlerini evirip çevirmesi lazım, çünkü aynı skinle kalmak zorundalar. onu hem couture yapabilmesi hem de casual yapabilmesi lazım, karakteristik skinlerde bu maalesef mümkün değil. Glam Affair çok nötr, alıp onu her şekle sokabilirsin. üzerine tatoo layer konduğunda skin temiz olduğu için tatoo layer çok iyi işliyor.
    Curio ile beraber sevdiğim diğer bir marka da Laq, laq ve Curio çok kaliteli fakat onlarında şöyle bir sorunu var çoook bebeksiler.
    kaşlar, renk tonlamaları filan çoook masum gösteriyor. ben sl de günlük olarak laq kullanıyorum yada [amd] fakat styling, modeling olayı gerektikçe henüz glam dan başka bi skin olmuyor maalesef.
    Mesela bizim modellerimizden biri ki çok iyi modeldir MVW mezunu, Redgrave kullanıyor ama hatun her zaman aynı çünkü skinini evirip çeviremiyor. Ama çok kaliteli skin o başka.

    ReplyDelete
  2. bir de ben bu çoraplar ne mana demek istiyorum tek kaşımı kaldırıp Hakan gibi..:)

    ReplyDelete
  3. DJAngel Fallen.. o bir Fallen Angel :-)

    Angelin giyinisini cok kaliteli buldum.. hos boyle still giyindin mi muhakkak laf ediyorlar :) kotu anlamda yani... oyuzden bu stilistlikte giyinmek Turk adalarinda bircok dusmanida kazandirir... ne de olsa cekememezlik bir numarali huyumuzdur :) Herseyi begendim de skini sevemedim, gozlugu hele ki SL de hic sevmeyenlerden biriyim :) takacaksamda kesinlikle saydam olmali... 4goz desinler yani :D Bsarili bir kombine.. taktir ettim saygilarrrrr :)

    Skin konusuna gelince: Curio evet kopya cok yapmislarmismis.. Ama emege her daim saygim oldugundan gider parasini veririm alirim. Sanirim 1 pakettinden bean,acorn,moonbean serisinden fatpack, diger paketinden acorn fatpack almisligim vardir. Ciller soz konusu oldumu Mely Coy dayanamaz. Ama ben cilsiz giyinmeyi cok severim. Curio`nun bu aralar yeni cikardigi Angel ve bilmemne Party skinleri yuzu tamamen mat ve soluk ve vucutla hiccc uymuyor. Dayanamadim yazdim soylendim yaraticisina.

    Genelde cesit cesit skinlerim oldugundan dicem de...Onu gecinde bu erkeklerdeki DreamSkin sevdasi nedir ya?? Birde cok gercekci demiyorlar mi.. uyuz oluyorum. Onlardan da aldim bir tane... :)

    LAQ.. gelelim ona... onu da tattoolu felan kullaniyorsunuz ama cok paint gibi ya... sevmiyorum. Ha aldim mi aldim :D

    Ama amaa hicc MOJO`dan bahsetmemissiniz. Free skinleri bile ne kadar kaliteli. Bir suru mojo skinlerim vardir.. Sahibini ayri severim.. Cikardigi Amore serisi bence en basarili seriden biridir. Dudaklari ozellikle.

    Glam Affair cok duydum.. Ama hic almadim.. Yuzunde bir beyazlik var..

    Ne derseniz desin gerceklik konusunda en yakin skin kesinlikle Curio, sonra benim sakladigim bir marka :D arada zoomlayin goreceksiniz ve sonra Mojo`nun belirli skinleridir. Onun disinda photoshoplu gibi.. Hic begenemedim. Modellerde Glam Affair cok kullanilir zaten standartlasmis..

    Skin bitti.. gelelim.. Kiyafetlerdeki gercek doku ozelligine ve primlere.. Her nekadar mesh destekli phoenix gelsede, internet TRde guclu olmadigindan aldigim hicbir mesh urununu giymem.. Bakarsiniz birileri SL1 den baglanir :-D Oyuzden mesh konusunu kapatayim. SL deki en iyi texture ve prim detayini kiyafetlere calisan bildigin assolist giyinisi tarzinda Son!a dir. Onun ustune kiyafet taniyan creator tanimam. Sirf bu destekle giyemedigim samba kiyafetlerim, waterfall, melek kostumlerim klasorumde durur.
    Su aralar Deetalez den Select`te donus yapan tasarimcilar Gawk kardesi olsada texture konusunda iyi olduklarini dusunurum. Magzayi o derece bosaltmisimdir :)

    Gelelim.. benim ilk goz agrim.. Angelic Lefevre.. Onun elbislerini ayakkabilarini sanirim SL TR adalarinda ilk eskiten benimdir..Aylarca gezmisligim vardir. Her ne olursa olsun 1 kere giysem bile muhakkak son cikardigi urunlerden fatpack almadan ayrilmam.. Oyle severim onu da :) Hem ayakkabi hem pastellik konusunda basarili magzalardan biridir.

    Beyaz Kaleme dipnot :D Hava soguk canim benim tabikide corabi gecircek :))

    Sevgiler,
    Neverland :-)

    ReplyDelete
  4. @Beyaz Kalemcigim, o konuda sana hak veriyorum, modellerin standart bir yüzü olmali, o yüzden mümkün oldugunca skin, göz ve sac rengi degistiremezler. Ve ben model olsaydim kesin Glam Affair kullanirdim cünkü ayni tipin farkli makyajlari gibi. Ve Angel Fallen model olsaydi, bu yazdigimin yanina bu skinleri giyiyor ama kendisi model vs vs diye eklerdim.

    @Neverlander aslinda sadece fotoya göre yazdim, yoksa bahsedecek cook marka var :D Zamanla onlar da olacak umarim. Gercekcilik konusunda Curio bence de bir numaradir. Ama dedigim gibi iste, giymem giyene de pek bakmam.

    ReplyDelete