Thursday, January 12, 2012

AMAN DA AMANNN.. HILLY HAALAN :>

Merabağlarrr

Birkaç gün önce, kahvemi yudumlayıp, kısık gözlerle etrafıma bakarken bir adet biç gördüm. Salınıyor güzel ao suyla. Güzelce giyinmiş kokularını sıkmış, boy gösteriyor club larda.. Eh ben durur muyum? Tabiîkimde durmam.

Siyah bir bodysuit giyen Hilly ciğim, göğüs altına taktığı püsküllü çoğoş aksesuarıyla kıyafetini hareketlendirmiş. Ben sekınd layf ın flexi prim özelliğini çoğ sevenlerdenim zaten. Üst kısım olarak baktığımızda birazcık karışıklık var gibi. Saçları çok güzel ve yerinde bir seçim olmuş, fakat boynuna giydiği fular daha sade olabilirdi diye düşündüm ilk başta. Sonra takılarının fazla abartı olduğunu farkettim, tırnakları gibi sade ve yuvarlak taşlı olsaydı, fularla uyum içinde olurdu. Yakaladığı bu hoş havayı tamamlamış olurdu. Tırnaklar biraz demode oldu artık, ama yinede güzel (diğer takılarla ne kadar uymasa da ). Yine de Hilly türk hatunlar içinde şıklığına önem veren bir bağyan. Kendi blogu olduğunu da biliyorum ki, bu da ne kadar zaman harcadığını ve ne kadar sevdigini gösteriyor bize. Aşağı doğru inelim efenim. Açık ton skinini siyah çorapla gizleyerek renk uyumunu tamamlamış, eğer çorapsız giyseydi botlar ve kıyafetiyle çok abes ve zıt dururdu, tebrik ediyorum :* Bot seçimi de çok başarılı, Karakalem blogta yer vermişti Maitreya’nın bu mesh botlarına. Klasik siyah bir stiletto giymemiş bu da avatarının gözüme çarpma nedenlerinden biri olsa gerek.

Gel gelelim shape ve skine… Gayet anatomik bir vucüt (kalçalar omuzlar gögüsler felan cidden çok ölçülü), Yüzü desen ayrı bir güzel, dudaklar yeterince dolgun, yan profili 10 numara. Çenesi olmayan ve gözler göremicek kadar kısık , bol enli kalçalı, ince bacaklı, elf bozması, fakat genellikle NV baggy ve sweater leri giyen avatarlara inat, Hilly oturaklı ao suyla benden tam not aldı.
Kendisini burdan (tam buradan) öpüyorum bissürü..

Bol pixelli günlööörr

1 comment:

  1. Canım arkadaşım güzel yorumların için çok teşekkür ediyorum, başarılar diliyorum :)

    Sevgiler, Hill

    ReplyDelete