Sunday, January 8, 2012

Mehmet Turgut By İnmost Most

Merhabalar bebeyimler; 
Resimdeki arkadaşı tanıyor musunuz bilmiyorum ama. Tanımasanız herkes için daha iyi olur. Sebebini sormayın adı bende saklı olsun.  Alt bir avatar olduğunu tahmin ettiğimiz İnmost Resident (Facebook'taki adıyla İnmost Most) Kendi çapında fotoğrafçı, kendi çapında designerdir. Şayet tasarımlarını beğenmesem de fotoğraflarının orta düzeyde olduğunu düşünmüştüm ki. Fotoğraflarının çok tanıdık geldiğini anladığım anda  hayallerim yıkıldı. (alt dudağını sarkıtmış bir sımayl gelecek buraya)RL de de fotoğraflarla az çok uğraştığımdan ve fotoğrafları her seven kişinin bildiği bir isim söylüyorum size; Mehmet Turgut. 

Adını duydunuz mu bilmiyorum ama adam fotoğraflarında gayet başarılı kendisinin fotoğraf galerisini bayıla bayıla gezerim denk geldiğinde. Hadi be arkadaş yabancıları düdüklüyosun anladık. Ama bizden kaçmaz be gerçekten kaçmaz.  Reklamımı yap Ophe demiştin bir gün hatırlıyor musun çiçeyim? İşte şu an senin reklamını yapıyorum. İstediğin şekilde değil belki ama ^_^  Sonuçta yapıyorum. Ha bir de bu şahıs bir sürü Designer'in, blogger'in kankası. Yani kendini öyle görüyor. Neyse kişisel meselelerin bizi bağlamaz diyorum ve konumuza geri dönüş yapıyorum.


 Evet sevgili piksel bebeyimler birinci fotoğraf tamamen Mehmet Turgut'a ait olup, Modelliğini Zeynep Mansur yapmıştır. Bu bizim fotoğrafçıyım ulen diye geçinen İnmoş arkadaşımızda almış avatarın suratını biraz photoshopla skinini uygun hale getirmiş. Yalnız avatarın dudak bölgesindeki kan ile vücudundaki kanın alakasını ne siz sorun ne ben söyleyeyim.


Bu fotoğrafta en çok neye üzüldüm biliyor musunuz? Güzelim Demet Evgar'ımı almış maymına çevirmiş ya olmaz ki böyle bir şey ayıp ama gerçekten. Mehmet Turgut abimiz o fotoğraflar için saatlerini harcamış, bizim İnmoş da gelmiş suratı değiştirip bir kaç ışık efekti yerleştirmiş. Ama biz yer miyiz? Yemeyiz arkadaş.

Neyse canım benim sen ancak yabancıları keklersin zaten o kıçı kırık İngilizce'nle.  Sana sevgiler bol öpücükler sanslar diliyorum. Fotoğrafçıyım diye geçindiğin için sana üzülsem mi acısam mı hiç karar veremiyorum çiçeyim. (üzüntülü sımayl) Aslında ben bu yazıyı buraya daha erken yazmayı düşünüyordum. Lakin SL dünyasına verdiğim kısa bir ara dolayısıyla bu güne kısmetmiş diyorum.

P.S:  Kimseye yalakalık yapma, taş olursun taş.



Pembekalem, ağzınızdan öper.

3 comments:

  1. vah vah diyorum hürremin imali bakisiyla :(

    ReplyDelete
  2. Mehmet Turgut gibi bir fotoğrafçıyı karalamadan önce biraz mantıklı düşünseniz ?
    Fotoğrafta köprücük kemiği ışıklar gölgeler göğüs arası açıklığı kan damlaları vs bakarsanız 2. görseller Mehmet Turgut un çekimleri alınıp üstünde oynanarak deforme edilmiş durumda biraz sorgulayın Afedersin Mehmet Turgut Allah mı ki kadını orada ki çizime göre yaratıp fotoğrafını çekecek ?

    ReplyDelete
  3. Mehmet Turgut gibi bir fotoğrafçıyı karalamadan önce biraz mantıklı düşünseniz ?
    Fotoğrafta köprücük kemiği ışıklar gölgeler göğüs arası açıklığı kan damlaları vs bakarsanız 2. görseller Mehmet Turgut un çekimleri alınıp üstünde oynanarak deforme edilmiş durumda biraz sorgulayın Afedersin Mehmet Turgut Allah mı ki kadını orada ki çizime göre yaratıp fotoğrafını çekecek ?

    ReplyDelete