Wednesday, January 4, 2012

Pixel Haykırışlar (Gesture’ler)

Konichiwa Biçler :)
Ah evet, blogumuza yeni katıldım. Baştan söylemek istiyorum biç (bitch) kelimesini biraz fazla kullanıyorum. Tabiki de mecazi anlamda :P Öhöm. Çok önemli olmayan bu detayı aktardıktan sonra haykırmak istediğim konuya girelim.
Başlıktan anlıcağınız gibi gest ler hakkında biraz vızırdamak istedim. Eminim çoğunuz "evet ya!" diyerek şahlanıcaksınız yazımı okurken. Biliyorum, biliyorum.. gerçekten çok can sıkabiliyor bu gestler.
Özellikle de club lerde, sadece canımız kanımız Türk clublerinde de değil, yabancılar da bu işin suyunu (bizim kadar olmasada) iyi çıkarıyor.
Gesture ler aslında çoğoş bi buluş. Biz de seviyoruz kullanmayı... AMA ŞU "YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOO" GESTINDEN BIKMADINIZ MI ARTIK ?
Ben her duydugumda tansiyonum düşüyor! Hele de şöyle kendinizce " club .... kıpır kıpırr, fıkır fıkır o ye, sende eğlen çoş, kopuyoruz çok fena" gibi el yapımı yardırmıyo musunuz, çok güceniyorum size :/ Güzelim şarkıların içine ederken kulağımızı da tırmalıyor. Eğlen kop kop gest lerinden herkesi çıldırtanları şöyle bi yazayım, eminim text ten anlıcaksınız
hangisi oldugunu.
"HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...."
"HOOOOOOlalaLALA !" AH PARDON bi de başında "ay lav dis tun" diyore.
"Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! :D :p :D :p :D"
"*Oleeeeeeeeeeeee*"
"╰⁀❘‿ ♪♫ AAAOOOUUUW !!! ♪♫ ⁀❘‿╮"
" Yu Yu Yu Yu Yu Yuuu ... Yu Yu Yu Yu iiiiiiiiii ♪"
Şu en son yazdığım arabik zılgıt ayrı nefret edilesi, eğer bir clube gittiyseniz sevgili pixelller, avinizin olmayan kulak delikleri bunların sayesinde açılmış demektir. Artık parmağınızı sokup karıştırabilirsiniz. (suıokjrgfdgdfsef)
Gel gelelim gülme gestlerine;
"ıh ıh ıh ^^<<>>lol<<>>^^ " yapan var mesela bi tane, veya; *GÜLDÜ ÖLDÜ* RIP!" ile birlikte yüzüstü düşme animi. Bu da çok eskidi ve bayıyo artık gerçekten.
Ben bilgisayarımın başında yüzüstü yere düşüyorum bunu duyunca. -.-
Peki ya "hahaha hihihi hohohoho öhü öhü böhü böhü oyoyoyyy" diye sonu öksürük ve oyyy’lamayla biten bu gest? (genelde 35-40 yaş aralığındaki{erkek} club sahiplerinin çok yaptığı tespit edilmiştir.) Ne desem bilemiyorum ya, çok sinir bozucu gerçekten.
Bir de böyle yanık sesli bir bayan gülmesi var “ah hah hah hah” tarzında. Onu da hiç sevmiyorum aklıma Kibariye felan geliyor.
Diğer dayanılmaz olanlar da, şu çok bilinen bebek gülme gestleri ...3-4 tane var ki inventinde olmayan yoktur. İç geçirdiğinizi duyar gibiyim sevgili pixeltaşlar.
Onların textlerini yazsamda anlaşılmıcak sanırım, çünkü baya değiştirilmiş benim bulduklarım. Remixli olan var mesela, bebek gülüyor dımtıslı bi şekilde. Ya da "mu aaaaaaaaaaaaaaaaaaahahhahah" diye cırlayan var bi tane.O da fena.
Anladığınızı umuyorum. Zaten bir türlü bitmiyoki KISIR DÖNGÜ! Newbie ler gidiyo, yenileri geliyo, onlar keşfesiyo bu gestleri felan.
AH! Bir de şey vardı ":D" yapınca "aaauaaaa" tarzında bir ses çıkaran gesture. Bazılarına şirin geliyor olabilir. (ya tabii ki sadece “:D” ye endeksli değil ama genelde onu ayarlamışlar:/)
Ama her kelimesini tek tek locale yollayan ve her kelimeden sonra ":D" yapan bir dişi pixel var aramızda. Evet şahit oldum. Beni benden aldı.
İsmini hatırlayamıyorum şuan. Tek dileğim bundan bir an önce vazgeçmesi.
VE Ve ve…
Club de 3-5 kişi varken stuff ların "rrruuuugggbaaaaa" diye yardırması? Ne gibi bir katkı sağlıyor anlamıyorum.
Hani bir de APPPLLAUUSEEEEEEEEEEEE yapıyorsunuz ya, etkilenmiyoruz (mk). Sanki canlı performans, anasını satim alkışlıyolar. Sanki dj turn table ında mix yapıyor… SANKİ!
Daha da vardır bahsedilicek gest ler belki, şimdilik aklıma gelenler bu kadar.
Söylediğim gibi gest ler güzel, eğlenceli, sessiz görüntülerimize biraz da olsun mana katıyor. Bunu tadında bırakmalı ve yeri geldikçe yapmalıyız diye düşünüyorum.
Mesajımı da veririm giderim böyle J
Bol Pixelli günler

2 comments:

  1. bilgisayar başında kendi kendilerine bağırmaları tercimizdir :)

    ReplyDelete
  2. newbie günlerimde cok meshurdu su anira anira gülüp yerlere yatan gesture, hala duydukca newbie günlerim aklima gelir. kasir döngü cidden. hey gidi.

    ReplyDelete