Wednesday, January 4, 2012

Kim Ne Giymis? - Schqer Resident


Blogla alakali gelen imlerin cogunda bu "Kim ne giymis" bölümünde neden bu kadar az yazi bulundugu soruluyor. Bunun sebebi, eskisi kadar Türk mekanlarina gidememem, gittigim zamanda bu blogta elestirmeye deger fazla Türk isi avatar bulamamam. Simdi diyeceksiniz ki Schqer kim ki bu blogta yer aliyor? Haklisiniz! Bu pacozun neresine yorum yapalim ki biz? Hayir tavsiye versek anlamaz bi de bu. Ama sirf arkadaslarimin imine dalip, cok anlarmis gibi avatar yorumu yapmasinin, kopyacilikla suclamasinin, bi iskim olamadan cikintilik cabalarinin hatrina, bi iki yazalim kendisine. Hepsinden önce, fotografi bu kadar büyük koydugum icin kusura bakmayin, göz zevkinizi bozmak istemezdim ama böyle olmasi gerekti.

Simdi.. tüm samimiyetimle avatarini elestirmek istiyorum ama ne diyebilirim ki? Elim dilim tutuldu resmen :)  Rezalet ötesi ve ucuzsun. Ucuz bi kenara, bu giydiklerini newbieler belese alip giymez. Yani o pembe beyaz elbisesiyle oyuna yeni baslamis newbieler bile senin su halinden güzel görünüyor. Hayir, uyum hatta edit olayindan bile gectim. Bu kadar anlamsizca nasil giydirilir ki bi avatar? Character Test yap dolas, ama böyle dolasma. Hani cirkin özgüveni denen bir sey var ya, onu SLde yasatiyorsun resmen ki milletin imine avatariyla ilgili dalabiliyorsun su rezil haline bakmadan. O kiyafetin sacmaligi, ayakkabilardan firlayan bacaklar, skin desek ben bedavaya o skinden güzelini bulurum be. Hayir bu kazulet avatara almissin bi de cocuk aosu, sirin oldugunu mu saniyosun nedir. Bi foto cekmek bile kabus oldu mal mal ziplayip hoplarken. Ya git freebielere, komple outfit satilir bundan daha güzel görünen. Su hale bak ya. Elimden gelse yerden yere vuracam (mecazi anlamda degil) Bi de neyin kafasini yasiyosan artik milletin avatarini elestrirken. Hayir düsküne yardim etmek sevaptir diyorum, vallahi aciyorum ne yapsam da yardim etsem diyorum, ama yok umutsuz vaka resmen. Ama du bakayim belki su iyi gelir sana:

5 comments:

  1. Şaşırdım böyle bir avatarla, eleştiri yapmak saykodelik bir özen istiyor. Madem öyle neden imden eleştiri ? :P Spaydi vomın gidişat kötü :>

    ReplyDelete
  2. Shape'in bacak kısmına bakar mısın? İncecik diz kalın baldırlar ve üst bacaklar. Fırlamış saçma bi göbek. Bu kombin sizi oldukça şişman göstermiş schqer hanım. (ceniz abazoğlu rulz)Hele ismin tam bir faciya. Abi ismi schqer olan bir insandan ne bekliyosunuz ki amına koyim. İsminde meymelet yok bi kere. SPAYDİ VOMIN LFŞKSDFKSLD.

    ReplyDelete
  3. asdfdf ismiyle alakali da yazacaktim ama cok oldu :F

    ReplyDelete
  4. bu hatun mu kıyafet eleştirisi filan yapıyormuş??
    vah vah vah..
    O bacaklar öyle nedir? Rl de olsa öyle bacak annesi babası çocuğumda bozukluk var diye ortapedisyene götürür.
    Saçlar Soğanlı emosu maşallah. ayayında uğur böcükleri üstünde örümceksi filan vah yavrum.
    herşeyi anladım da altındaki şey bi gömleğin alt kısmı değil mi yaa:) o şort değil:)

    ReplyDelete
  5. kıyafeti geçtim tamam ama bir bayanın ayakkabısı her daim şık olmalı o botların rengi deseni berbat çalıntı görünen bir skin ve saç ve umarım üstündeki kıyafete para vermemiştir verdiysede yazık etmiş ne yazıkki :D kıyafette hiçbir uyum yok uyumun U'su yok o derece

    ReplyDelete