Sunday, January 29, 2012

SL Burc Yorumlari 2

BALIK: Her gün hayatini degistirmeyi düsünsen de yine bi bok yapmiyosun. Benden sana tavsiye, önce kalpak arkadaslarindan basla.

KOVA: Böyle bi hayattan bezmis avatar modunda dolasma ortalikta. Bi kapat SLi disari cik diyecem de hava da cok soguk be. Götün de donar senin simdi. Ay ne desem sana bilemedim ki

OGLAK: Sana iyi bi haberim var. Hani su arkadasini boynuzlayan manitasi vardi ya, iste sen arkadasin icin onunla baya kavga edip silmistin. Heh iste onlar yine baristilar, partner olmayi düsünüyolar tekrar. Öptüm canim.

YAY: Gereksiz konulari cok takiyosun kafana. Bu kadar stres sana zarar. Ha bi de kaldirma milletin götünü ya.

AKREP: Iliskilerinde cok bencilsin canim. Ama yapma etme demem, aferin lan zaten max. 2 hafta sonra SIKILDIM diyip ayrilacaksin. Tebi kendini düsünecen amk

YENGEC: Bir an önce yeni avatarlari sokman gerek ikinci hayatina ama sendeki bu güven problemini napcaz bebegim be? Neyse Kara Kalem hayat derslerini takip et belki kaparsin bir seyler.

TERAZI: Gerektigi zaman birini cat diye listenden silmeyi becerebilmelisin. Görmezden geldikce daha cok agzina edecek. Aci yok terazim, acimak yok.

BASAK: Sen bence ask mesk olaylarindan uzak dur canim. Hem sana yaramiyo hem kurbanlarin SL i silme sebebi oluyosun.

ASLAN: Bu ara para konusunda seni sansli görüyorum canim. Cok rica edicem bi magaza lmlerini sil de kumar falan oyna bari. Yoksa sen bu sansin da agzina edersin.

IKIZLER: Ah sen yine mi 5 avatar arasinda kararsiz kaldin? Artik sec birini yoksa valla sap gideceksin bu diyardan.

BOGA: Sana gelince ay ben cok rahat büyüdüm askimm ama askina gelince kiskancliktan gebertirsin di mi? Bu ara manitana cok im görüyorum diyeyim de rahatini bozayim.

KOC: Cok degiskensin sen yahu. Maymun ettin etrafindaki bütün avatarlari. Yakinda toplucana seni topa oturtma planlari yaparlarsa sasirma hayatim.

4 comments:

  1. akrepler olarak çok alınıyoruz bu duruma, yere bakan yürek yakan, hep çapkın, hep hayırsız...
    hıh siz bi kere bizi elinizde tutmayı bilmiyormuşunuz!

    ReplyDelete
  2. yok öyle bi güven problemi yengeç ***** her türlü xD
    duygusal romantik utangaç içine kapalı aileci genç kız rüyası

    ismini vermek istemeyen seyirci
    ozzworld resident ^^

    ReplyDelete
  3. ASLAN: Bu ara para konusunda seni sansli görüyorum canim. Cok rica edicem bi magaza lmlerini sil de kumar falan oyna bari. Yoksa sen bu sansin da agzina edersin.


    Oynayıncada kızıyosun kadın :D ehe oynasammı aceba :D hayır neye sarsam azar oluyo sonunda:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sen farkli. sen ne burcu olursan ol Lilith Tremor kizisin adsgf

      Delete