Sunday, February 5, 2012

Teenage Dream

Merhabalar canimlar. Uzun zaman gecti sanki buraya yazmayali. Ne desem onu da bilmiyorum ki. Simdi ben her sey pikselkalem icin diyerekten burada styling olayina girecektim. Saolsun Beyaz Kalem Audrey yapiyo bunu zaten ama, dedim bütün yükü kizin üzerine birakmayalim. Sonra sordum sorusturdum nasil olur nasil biter derken sponsor olaylarini falan ögrendim. Sonra dedim ben Türk markalarini arkama alsam yeter yani. Hem dedim Japonlar nasil birbirini tutup diger irklara haksizlik yapiyolarsa (bkz. Gabriel Photo Contest) , ben de Türkleri öncelikli yapicam dedim asdf. Ay neyse. Sonra ama tabi SLde böyle gelmis böyle gidecek mantigi var. Abi modayla eglenceyi karistiralim dedik. Yok illaki böyle ciddi ciddi sadece ne giyim kusam olacak. Ben seviyorum hem böyle uzun uzun aciklaya aciklaya yazmayi. Herkes öyle yapiyo benimkisi farkli olur dedim, hem bizim Türklerin daha cok ilgisini ceker ki dedim. Ama yok sponsor olunmazmis genel blog diye. Bak sen. Neyse iste sonra ben de ayri blog actim. Ahan da su blog: http://pixelcabinet.blogspot.com/ Baslangicta amac orada isin normalini yapip sonra yine buradaki styling örneklerine eklemekti. Yani asil amac yine bu blogtu. Ama tabi benim gibi laneti eksik olmayan birinden bahsediyoruz. SL sapitmakta tavan yapti. Ya bi foto cekiyorum cat SL donup kapaniyo. Sonra girince hicbir sey yüklenmiyor. Ticket atiyorum resmen Premium degilsin baska kapiya diyolar lan. Alicaktim ama inadina almicam simdi premium falan dsfgdf. Neyse iste ben o bloga bu sartlarda yetisecem diye bu blogu bosladim tabi. Maruz kalmadigim baski, yemedigim dayak kalmadi, yogun istek üzerine yaziyorum bunlari sfdgf :p Bi de diger yazarlar hepsi bi yerlere gitti. Onun da etkisi oldu biraz e onlar olmayinca eglenemiyorum ki ben. Böyle de bizcilim iste. Neyse iste nolur sormayin artik. Ben mi birakicam bu blogu? Cocugum gibi ayol :p Kazik caktim buraya ben. Daha cemkirecek cok avi, tanitacak ürün varken.. Tabi siz yinede diger blogu da takip edin. Gerci zaten ediliyomus onu ögrendim bugun, Türk müsteriler falan cogalmis yani. (cok gizli kaynaklarim var) Hava mi da attim. Oh uzun uzun da yazdim. Özlemisim böyle ufacik bi seyi uzuun uzun aciklamayi afds. Styling örnekleri diye girdik o kadar uzun yazdim hala olaya gelemedim bak. Bu blogtaki ilk styling örnegim bu arada bana ait olan he.
Ve karsinizda...



Simdi tek tek sayamicam neyi nerden giydim diye. Onun icin su linke bakin: http://pixelcabinet.blogspot.com/2012/02/look13-teenage-dream.html Hem oraya cok güzel sarki ekledim onu da dinleyin acmisken :p Her sey iyi güzelde su linkleme olayi cok bayiyo beni abi. Ben burada bu bloga uygun yazacam heheyt. Önce sapkamdan baslayim. Snow Martiel arkadasimiz yapmis bunu ama daha satmiyomus. Bu arada cok güzel takilar yapiyo kendisi. Ölcülerde biraz problem var ama onu da düzeltince cok tutacak o biliyorum. Ilk bloggeri da benim diye hava aticam haha :p Simdi bu sapkayi satmiyo aslinda. Orjinali de böyle degil ben kendim texture degistirdim adsf. Ama yakinda ekleyecekmis ben de kullanayim dedim coming soon diyerekten. Nasi ama? Bi de sacim cok güzel di mi? Ah canim benim, kapandi ya o magaza. Ahah aslinda bu olayi da seviyorum :p Limited ürün gibi oldu tabi simdi kiymete bindi. Magazayi kapatiyorum diye de 39L den satiyodu her saci. O bahaneyle köseyi dönmüstür o ayri. Cünkü baya kapisa gidiyodu. Ben de eskiden almistim baya sac, onlarin ucuzlatilmisini orada görmeyince sevindim. O da kötü bi durum oluyo tabi o zaman, sen aliyosun sonra ucuzluyo falan. Neyse. Kisaca ben bu markanin saclarini bol bol kullanicam ama yaninda (magaza kapandi sekerim) yazip deli edicem okuyani. Aa bakin etek belese len. ZombiePopcorn Hunt var. Hunt nedir bilmiyosan kapat hemen bu blogu. Kosun gidin alin bence. Markayi burada yazmicam seve seve yukarda verdigim linki acin diye *-* Canta, skin, göz fari, ruj bunlari da Ekilem yapmis. Hey gidi. Newbie günlerini bilirim tehehey :p Nerden nereye bak görüyo musun. Tam basari öyküsü. Örnek Türk aga. Bunlarin zoomlanmis halleri de var diger blogta. Ha bi de yüzük bu fotoda cok belli olmasa da acin diger blogta yakindan haline, cok sirin lan haggaten. Ayakkabilar ve bileklik icin de bi sey dicem. Bilekligi Derin Rodex yapmisti ama artik girmiyo. Bilmiyorum ki hala var mi magazada. Öyle atmisti bana eskilerden. Ayakkabi da bi ucuzcudan almistim ama o magaza duruyo mu onu da bilmiyorum. Gecen gittim yoktu. Yeniden gidip bakmaya üsendim sadgf. Neyse siz bakarsiniz artik. Baya da uzun yazmisim. Öptüm her birinizi :*

3 comments:

  1. ermm gördüğüm kadarıyla.. lipstick, benden 10 puan aldı. Gerçekten çok cezbedici ve canlı bi görünüm veriyor. Şapkayla etek ise tam uyumlu harikulade. oww hele çoraplardaki bağcıklar mı desem kurdele mi desem bilemedim ama çok şeker ^^ styling de hiç bi abartı yok bence renk uyumları çok hafif pembiş özellikle seçilmiş renk tonu gayet hoşuma gitti. Bakıym.. Hmm.. Çantaya gelecek olursak; bence başka bişey seçilmeliydi. Sadece çantaya puan vermem hacı. Parmaktaki o yüzük.. Hiç gözümden kaçmadıııııı.. Seni sinsi kedicik ne de tatlı orda öyle ^^ Bi erkek olarak ben bu styling'i beğendim. Tşkler Pikselkalem.

    ReplyDelete
  2. Awwwwwwwwwwww sen cok sexy olmustun:o:o:o can you be my wife baby?
    This one love you... PipiJan :*<3:*<3

    ReplyDelete