Monday, January 2, 2012

Taklit yapmanın da bir adabı bir üslubu vardır.

Günaydın çiçeklerim;
Nasılsınız? İyisinizdir umarım. Bu gün hava çok gösterip te vermeyen. Yalancı bir güneş var ısıtmıyor. Her neyse açıkçası nasıl olduğunuz sikimde bile değil.

Dün gece facebook sayfam(ız) da takitçi blogumuzu iyice eleştirdik. Ama ben biraz daha araştırıp iyice yermek istiyorum. Kötü biri olduğumdan değil aslında, sizin bilinçlenmeniz için yazıyorum bu yazıyı. O kadar sikimsonik temalı, sikimsonik  anlatım uslubuna sahip blogu açan varsa elbet okuyucuları da olur belki diye. Gerçi okuyun lan valla girin okuyun. Şeyimde bile olmaz yani. Mheehehe adam orda gelmiş nivbi(newbie) saçları tanıtmış. Afedersin ama ben onu parasız pulsuz kalsam bile giy-mem. Giymeyi bırak suratına bile bakmam.

Neyse bebişlerim ismi lazım olmayan blogdaki çekilen fotoğraflarda modellik yapan şahısın skiniyle bizim karakalem yazarımızın skiniyle aynı lan. Bu kadar mı olur abi, insan bu kadar mı araştırmaz. Resim çekiyorum ama bari skinlerimiz aynı olmasın der. Kossskoca sekındlayf ta başka skin yok sanki teallağım. Ne bileyim tarz falan yapar kendi çapında. Ama yok, almış bizim hatunun skinini. O değil de blogun adını da pikselnewbieler yapsaydınız en azından biraz havanız olurdu lan sayemizde.


Gelelim "şık ve rüküş" adlı bölümünüze. "en şık" dediğiniz hatun çingene gibi lan yemin ediyorum tam bir çingene yani beyaz saçın altına koyu skin giyebilecek kadar cingene, koyu skine kırmızı ruj sürebilecek kadar çingene. Bide gelmişsiniz siz bu hanım kızıma en iyi diyorsunuz. Kıçımla gülerim abi.  Modadan anlıyoruz biz diye gelip blog açarsa bu adamlar böyle olur. Bir de primleri henüz yüklenmemiş, wiever sorunundan shapesi kaymış ve sizin mükemmel eleştiri kabiliyetiniz sayeinde 1 almış arkadaş var orda.  Abi, göz var nizam var allasen. Hiç mi görmüyorsun arkadaşın shapesinin kaymış olduğunu. Bir de ay ne çirkin shapesi var mehehehe diye dalga geçiyorsun orda. Senin ben aklına sıçarım arkadaşım. Sen ve senin gibiler açmasın böyle eleştiri, moda blogu falan yeminle rezil oluyorsunuz.

Her neyse genşler, sayenizde dün gece bayağı bi güldük.
Bu günlük söyleyeceklerim bu kadardı.

Pembekalem ağzınızdan öper.

2 comments:

  1. döktürmüs bebegim :* ben skin olayini farketmedim bile basta rezilligi görünce. bircok kisi oha cakma lilith olmus bu diye yazinca baktim, harbiden skin bile benimkinin aynisi O.o benzer degil yani ayni skin. hadi diyelim skin bu bana özel degil ya, ayni olabilir, ama shape bile bu kadar benzetilir mi abi ya. ayrica o kadar görüp bakiyosun, ben sirf baskasinda var diye almazdim. bunlar neyine güvenip moda blogu acmislar anlamadim zaten. 5 yasindaki yigenim bile daha iyi anliyo modadan da makyaj yaparken yanima kosup bana fikir veriyo ahah

    ReplyDelete
  2. Uzun zamandır yazmıyodum ya iyi geldi yazmak hep yazarım artık

    ReplyDelete