Monday, January 2, 2012

Hos geldin Beyaz Kalem

Pek bi sevgili okuyucular. Yeni bir yila baslarken piksel kalemlere yeni bir kalem eklendi. Kendisi modayla ciddi anlamda ilgilenen ender Türklerden. October Studios fotografcisi, SLdeki en güzel defile pozlarinin bulundugu The Muse Poses sahibi,  Muse Style isimli blogun yazari Audrey Cresci nam-i diger Beyaz Kalem. Kara Kalem ve Pembe Kalemden sonra blog renklerine uygun olarak tek eksik rengimiz vardi, o da tam oldu :)

Tabi ki onun yazar olmasi renk eksikliginden degil. Kendisiyle birkac ay önceki defilemizde tanistik. Defilede kullandigimiz pozlarin sahibiydi kendisi.  O kadar profesyonel modelle calistiktan sonra bizimle ilgilenmesi, yardimseverligi vesilesiyle tanismis olup muhabbet bu zamana kadar ilerledi. Tabi bu sirada yaptigi diger islere sahit olma sansim oldu. Kendisini bir Türk olarak ne kadar övsek, gurur duysak azdir ama bu blogta yazar oldugu icin bunlari diyorum sanilmasin. Tam tersi, gerek styling örneklerinde, gerek elestirilerinde hepimize yarari olacagina emin oldugum icin bende ve bu blogta yeri büyük. Simdiye  kadar SL'in Türk kesiminden uzak bir sekilde basarilarina devam ettigi halde bu blogta Türkce yazmayi sectigi icin hepimiz kendisine tesekkür borcluyuz.

Yeniden hos geldin Beyaz Kalem :*

3 comments:

  1. Harika oldu bu. Aramızda olmana çok sevindim Audrey :) Hoş geldin.

    ReplyDelete
  2. Merci Kalemler, ben de pek sevdim bu fikri.
    Fotolarımı çekeyim geliyorum.

    ReplyDelete