Monday, January 2, 2012

Kedi Kadın

Hey ben geldim!
Ben beyaz kalem, buralarda olduğum sürece size, yeni yeni ciciler, ayakkabılar, saçlar, makyajlar... daha neler neler göstereceğim.
Aslında styling bloglarında bloggerlar pek konuşmazlar, genelde fotoğraflar konuşur.
Dolayısıyla ne anlatacağımı bilemedim.
Kıyafetimi anlatayım bari uzuun uzun.

Üzerimdeki siyah Suit, bildiğiniz bir kedi kadın kostümü, fakat tasarımı modernize edilmiş süper avangard olmuş. Özellikle omuz kısmındaki detaya bayıldım. Bu Güzel Suit bir (Kunglers) tasarımı.
Sl Moda dünyasında mix and match lere bayılırlar, ben de seviyorum mix and match
yapmayı açıkçası. Bu güzel Suite Amarello Manga'nın bir setinden çıkarıp kullandığım japon stili Obi kemeri ekledim.
Skinimde ücretsiz! Skintimate de yılbaşı hediyesi, çok uzun süre kalmaz orada yetişin derim.




Styling Credits:
Skin: Skintimate -  Irresistible Skin (FREE)
Hair: [e] - Blind
Suit: (Kunglers) - Cat Suit
Belt Piece: Amarelo Manga - Miranda Set
Boots: Vero Modero - Okul Set Boots
Lip Stick: Noya - Deep Red
Lashes: Miamai - No Alpha Lashes, no 16
Poses: The Muse Poses

No comments:

Post a Comment