Tuesday, January 3, 2012

Maitreya Mesh * Radical Boots

Bazi ürünler vardir, alacak paran olmasa da calisip kazanip almak zorunda hissedersin kendini. Maitreya nin Radical cizmeleri tam olarak o tarz ürünlerden. Fiyati 750L. Simdi bu fiyat belki bazilarimiza fazla gelebilir. Ama söyle bi durum var ki, bu bi cizme, hem de acaip karizma duran bi cizme. Yani ben bu cizmeye güzel diyemem. Rihanna ya güzel dersin ama Beyonce ye güzel denmez, o daha büyük bi seydir, güzel demek sönük kalir. Yakisikli degil ama karizmatik olayi gibi. Her neyse efendim cizme deyince bir de söyle bir sey var. SLde bircok cizme aldim, ama cogunu giymedim bile mesela. Cünkü SLde cizmeleri tam olarak avatara uydurmak biraz zor. Ama bu arkadasimiz mesh oldugu icin, giydiginizde süper duracagindan emin olabilirsiniz. Yani bir yere bu cizmelerle gidin, zoomlari cekmeniz garantidir. 





Tabi simdi ne giydigin degil nasil giydigin önemli mantigindan yola cikarsak, bu cizmeleri giyipte alakasiz uyumla yazik etmeyin. Simdi size iki farkli giyim fotosuyla farki görmek istemistim ama cok yer kaplar o.


10 farkli renkte satiliyor bu cizmeler. 5 tane düz deri, 5 tane yilan derisi olarak. Ve iki deri stili icinde bir fatpack secenegi var. Standart ölcülerde olanlar ve ölcüsünü kendimiz ayarlayabilecegimiz iki cesitte geliyor hepsi. Alanin  pisman olmayacagina eminim, gönül rahatligiyla burada paylasip tavsiye ediyorum bu cizmeleri.

No comments:

Post a Comment