Tuesday, March 13, 2012

Kim ne demis?

Simdi bi süredir buraya yazmiyorum. Gerci her yazdigimda ayni seyi söylüyorum sanirim zaten. Neyse ne yazsam diye düsünürken aklima geldi öyle. Acik dedikodu yapicaz biz asdf. Yani mesela bi soru soracam siz de cevaplayacaksiniz oondan sonracigima ben de burada kimin ne dedigini yayinlayacagim ballar. Bunu da taklit edin de bi tarafiniza bi sey yapayim o zaman iste. Bakin siz varsiniz diye acik küfür de etmedim. Sorulari ya faceden sorarim ya SLde bizzat sorarim. Belki burada sorarim. Of cok plansiz oldu. Iste siz de cevaplari ya faceden ya SLden atarsiniz, ha seninle konusmak istemiyorum diyen yorum yazabilir ama onaylamam cevaplari sonradna burada yayinlayacagim icin. Yorumlari anonim yazmayin bi de. Anonimin ne dedigini ne yapalim amk. Dost düsman herkesin yorumunu bekliyorum valla, cekinmeyin benden lan O.o Ilk soru sey olsun o zaman. Second Life sizin icin nedir beybs?

***********************************************
Ahan da cevaplar:

Ezgineverland Resident: benim icin Electronic Art the simsten oteye gitmiyordu... ama beraber yasadik gorduk.. CHAT kismini birakirsan cok iyi.. ve avatarimi ve kendimi SLdeki avatarlardan daha cok seviyorum. Chat olayina bakarsak.. konusmayi, kavgayi seven bir milletiz :D:D 

Mademoiselle Sapphire: Hic bir sey degil, takildigim bir oyun sitesi, o kadar.

Ekila Rae: eğlenmek için biraz olsun kafam dagılsın rl stresinden azda olsa arınmak için girdigim ama aksine daha çok sinirlendirildigim küfür ettiğim sövdüğüm dövdüğüm sevdiğim insanların oldugu sıradan bi chat ortamı canım:$

BeBeQ Dash: sanalkerhane

Lenaa Lenroy: barbie bebeklerimle oynamaya eş değer :D

Erdi Crystal: Aslında Kullanmasını bilirsen çok güzel bir ortam. şöyleki greçekten saglam arkadaslıklar kurulurken bazı şeyleri de ögreiniyor öte yandan bilgin ve becerin de varsa para bile kazana biliyorsun.
bu gözle baktıgımız zamanda büyük bir para kaynagı benim benim için 

Melissa46 Resident: Second Life benim icin sevdiklerimle bulustugum , Eglendigim eglenirken ayni zamanda calistigim , tasarım yaptigim bir yer.

Tolga Diesel: müzik dinlemek ve sohbet etmek

Ecce Resident: zaman geçirmek gülmek stress atmak, muhabet etmek, çok sevdiğim insanlarda var tabi onlarla konusmak

Caprice Bowenford: slye girdigimde aklıma tımarhane geliyo cünkü bütün deliler beni buluyo (:

Yigit Ocello: gereksiz zaman kaybından baska bişe değil bence

Audrey Cresci: SL garip bi yer, millet RL deki buglarını burada zımparalıyor, rlde biri olamamış bi çok kişi burada kendilerini 'biri' yapıyorlar filan sonra onların afra tafrasını izleyip eğleniyoruz biz ailecek.  'hade güzelim kesin 80 kilosun, bıyıkların filan var  pc baqşında burnunu karıştırırken bana yok efendim ikonum ben, modada ki tek ismim ben diye dolanıyorsun. En çok da şunu sevdim, türkçe konuşmayı beceremeyen 15 yaşındaki velet ben miar sinan moda tasarımı mezunuyum'  diye dolanıyr etrafta 15 salak yutuyor  falan filan...  (bu cevaba taptim lan)

BudMon Resident: insanların RL de yapamadıgı herşeyi yapması için kurulmuş harika bi sanal platform aslında.. insanlar müzik dinlesinler, uçabilsinler,vampir olabilsinler,savaşabilsinler,hatta fantastik aşklar bile yaşayabilsinler diye herşey düşünülmüş.. Belki sağlık sorunları sebebiyle evinde yaşamak zorunda kalan, ya da toplum baskısıyla bastırdıkları cinsel isteklerini burada yaşayabilme imkanı için veya belki de sadece yaşamak için 2.bi şans için...
ama tabi biz türk milleti olarak tabi ki bu amaçla kullanmak yerine rl de yaptıklarımızı yapmaya
dewam etmeyi seçiyoruz.. dedikodu yapmak,kavga etmek, ve arama motorlarında ülkemizin en çok aradıgı kelimeyi (!) oyunda da aramaya devam ediyoruz.. oyunu saplatılı bi şekilde , hırsla kötüye kullanıp sonra da bok atıyoruz oyuna.. asıl içine sıçan, bizim gibiler oldugu halde üstelik :)
p.s: kendimi tenzi etmeyişim mütevaziliğimdendir :P (ohanness sayin seyirciler cillop cevaplar cogalmakta)

Perseus Septimus: SL; ergen yaşa gelmemiş bir insanın mutlaka uğrayıp, ilerde RL'de asla aklından geçmeyecek olan dost kazıklarını ve entrikaları önceden öğrenmesi için bir süre bulunması gereken bir oyun görünümlü şeytan yuvasıdır bence. (yaratici cevaplarin yeri apayri bende tabiisi)

fl0ora Resident: Rl de bastırdıgımız hormonlarımızın çılgın attığı bi portal. Bayanların toplaştığı yerde ostorojenin, erkeklerin toplaştığı yerde testesteronun elle tutulabilir bi şekilde hissedildiği adalar grubu. Sims olayına çok benzediği için genelde oyun olarak gördüğümüz fekat ne kadar oyun olarak kalmasını istesekte kendimizi kaptırdığımız bişü. ama çoğoş. Çoğunun şikayet ettiği (örn: bırakıcam bu oyunu) ama hergün, sürekli girdiği mirc olayının gözümüze hitap eden hali. (ben dogurdum onu *gururlanir* )

Aykut Inventor: slde sadece dans edip,rol yapan insanlardan ibarettir

Meltem Static/Booyah Doll: Rl de ailemi seçme sansı verselerdi, bu kadar iyi bi seçim yapamazdım sanırım.O yüzden şöyle söyleyeyim;  sl bazen insanların gerçekten mutluluğu yakaladığı bir yer.. En azından  benim için öyle :>  (oyyy oyyy oyyhgfjbhf ben dogurdum onu da ben dogurdum ben <3 )

Aymec Millet: genellikle asosyal insanların chat amaçlı kullandıkları, girişimci insanların ticaret yapmak için uğraştıkları, çok fazla vakti olan insanların da takılma kaynağı olan 3d simulasyon programı (owww $et güzel cevap verdi lan)

MaeSTRo Footman: SL = Sanal Libido ;)

Saatchi Resident: rl nin stresinden kaçtığı m  bana özel bir dünya

Ethem Planer: benim için şeytanın en kapsamlı projesi

Revenge Denver: Reel haliyle kendini beğendiremeyen birçok kişi için avatarlarını ön plana atarak
kendine alıştırma seansı yaptıkları ön-flört mecrası. Ben buraya yaşam tarzı bakımından sanal Pompei şehri diyorum. İsimden Yanlış anlaşılmasın Pompei, İtalya'nın küçük bir kentidir. :P

Leo Oller:  benim icin bugune kadar yapilan en akillica oyun. cunku oyunu gelistiren oyun icindeki kullanicilari;kocaman bir alanda herkesin hunerlerini gosterdigi ikinci bir dunya !

 Lycan Alecto: auuuuuUUUUU!!! Hep bi kurt adam olmak istemişimdir :P Sahte gülücük, yapmacik sevgilerle bi dünya kurarsin. ya da aşkı bulduğunu sanıp pixeli yere göğe sığdıramazsın. Sl yeni başlayan için sl ile özleştiriyorum ben. William abimiz de demiş; beğendiğimiz bedenlere hayal ettiğimiz ruhları koyup adınada aşk koyuyoruz. Şunuda söyleyim burası hormonal platform, burası pixel abazon lan ve bir de kişisel amaçlar güden kişilerin hırslarının, karmaşa getiren bir kayıp olduğunu, sonsuz bir kayıpla sonuçlanan, sonu gelen bir kazanç olduğunu da burda öğrendim.(adam yaziyo abi)

HazaR Boxen: Insanların RL'de olamadıkları veya ulaşamadıkları karakterlere bürünebildikleri, sosyalleşebildikleri ve hatta iş kurup para kazanabildiklieri sanal dünya, yani ikinci bir hayatdır Second Life.

Zuhal Islay: yalan aldatma ikiyizülülükle dolu insanların kendini kaybettiği bi alan.  hayatımın en değerli insanını beni en mutlu eden insanı buldugum yer aynı zamanda :)

Morpheus Ledevre: Bana göre secondlife milli sporumuzdur. Bir koşuşturmacadır gidiyor. kim nereye . Kendi adıma secondlife görseliğe eklenti yaptığımızda kendimizi önemli biri hisetmemizi sağlayan  elimizdeki son fırsat yeri , Çocukta yaparız kariyerde

4 comments:

  1. güzel ve çirkin olayların yaşandığı, yalancı ve gercek dostların oldugu , yalnızlık çeken kişilerin çok fazla onlien oldugu ve bunu bagımlılık halne getirdikleri yaşama en yakın similasyon oyunudur . kararını bilmek gerekir. sonra mazallah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. güzel cevap ama ismini belirt ki yaziya ekleyim bunu lan anonimcigim

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. SL sanal gerçeklik nekadar yalan varsa burda o kesin herkes bir diğerinden daha iyi,akıllı,dli dir v.s Her aşk bir tarih yazar gibi başlar bi halt olamadan biter :D Yani normal hayatında eli boş sıkılan kim varsa burda.Sosyalpaylaşım siteleri gibi burdada geyikten başka bişi yok aslında ve buyuk cogunlukta evli evli nufun yarısı acıkca söleyip evdekini boynuzlarken kalan yarısıda gizli takılıo :D Yani tam bir ..... yeri yazmayacagım zaten belli ne oldugu neden ordayım valla can sıkıntısı...

    ReplyDelete