Saturday, February 25, 2012

dedikoduculara dedim ve koydum.


Bu yaziyi yazmayi cok önceden düsünmüstüm ama bir türlü firsat bulamamistim. Hazir bütün magazincilerin nesli bir bir tükenmisken, kendilerine buradan tesekkür etmek istiyorum. Evet flash flash flash yanlis duymadiniz!!! :O Bugün el attigim her konuda hemencik basarili oluyorsam bunu biraz da size borcluyum. Zira SLde basarili olmak demek takip edilmek demek. Bende ekli olmayanlar bile merak edip ismimi arayip bakiyor, biliyorum. Ünüme ün kattiniz, tesekkür ederim. Siz yaptiginiz cirkefliklerle beni sinirlendirdiginizi sandiniz. Bilakis, benim insanlari kullandigimi yazip dururken asil sizi kullandigimi farketmediniz. Her sey hep istedigim gibi oldu. Ne zaman bu durum bitsin istediysem o zaman kendimi geri cektim, hem facede hem slde. Bu sefer SL disi hesaplarima bakip twitterda yazdigimi haber yapanlar oldu o ayri. Ama sonra sirayla bütün magazin sayfalari kapandi. Bu yaptigim simariklik olarak anlasilmasin. Bu benim uydurdgum bir sey degil. Takip eden herkes bilir ki en saglam konu hep benim ismim oldu. Hatta sirf bana hirslarindan cakma bi magazin blogu acipta sonra kendi bloglarinda tükürdüklerini yalattiklarim oldu. Hani böyle ay pesimi birakmiyolar tripleri degil, buna sadece aptallar olmasa akillilar yasayamaz diyorum. Ve sanirim herkesin bildigini yazmak ukalalik olmaz. SLde eski olan hemen hemen her avatar gibi kendi ortaminda taninan biriydim, artik ne yaptigi merak edilen, kontrol edilen biriyim. Bu önce yayinlarima, sattigim tek saglam ürünüm olan shapeimin kapisa gitmesine, daha 1 aylik olan bloguma fazlasiyla yaradi. SLde kazandigimla yeni masa aldim odama. Tesekkürler :*

No comments:

Post a Comment